Jeg har en tæt god veninde som jeg kan snakke om alt med. Men da vi på et tidspunkt sad og camede sammen over msn - og vi begge har mikrofin i pcen - så alt hvad vi sidder og snakker med vores kære mænd om eller diverste ting, kan vi følge med i, som sagt er vi meget åbne og råder , hjælper hinanden med ALT!
ja, de havde en aften problemer med at få deres knap 2årig dreng lagt i seng, hører jeg arrit og hidsit hendes kæreste åbne døren op ind til drengen hvor han råber en masse ting, til den stakkels dreng, at hun kan det kraftedme være nok ovs. Jeg reager straks, og forklare at det var da en voldsom hård reaktion han havde det - og det gjorde ondt i mit hjerte at hører ham råbe af deres lille dreng. Forklare min veninde, at det arbejder de på - da hun selv har taget fat i ham mange gange.. Siden det, når vi camer har hun ikke mere tændt sin mikrofon... det såre mig lidt, da jeg ik ville dem noget ondt, men bare råde dem - om at naboer og andre vil risikere se ned på dem - da de allerede mistænkte hendes kæreste for at ha slået drengen, tænker jeg bare - når han råber sådan op, vækker der rigtig mistanke ): å, ved bare ik hva jeg har gjort... vi plejer altid ha lyd på sammen. Selv når hun er alene slår hun højtalerne fra ):???
kan jeg være bekendt at snakke med hende om det? synes bare det er rigtig ærligt, og jeg ville da bestemt ik selv ha noget imod hvis hun råede mig, i en situation, for hun er jo en tæt veninde. og ku måske se tingene anderledes end vi selv ku. ):
Anmeld