tilliden brudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en tæt god veninde som jeg kan snakke om alt med. Men da vi på et tidspunkt sad og camede sammen over msn - og vi begge har mikrofin i pcen - så alt hvad vi sidder og snakker med vores kære mænd om eller diverste ting, kan vi følge med i, som sagt er vi meget åbne og råder , hjælper hinanden med ALT!

ja, de havde en aften problemer med at få deres knap 2årig dreng lagt i seng, hører jeg arrit og hidsit hendes kæreste åbne døren op ind til drengen hvor han råber en masse ting, til den stakkels dreng, at hun kan det kraftedme være nok ovs. Jeg reager straks, og forklare at det var da en voldsom hård reaktion han havde det - og det gjorde ondt i mit hjerte at hører ham råbe af deres lille dreng. Forklare min veninde, at det arbejder de på - da hun selv har taget fat i ham mange gange.. Siden det, når vi camer har hun ikke mere tændt sin mikrofon... det såre mig lidt, da jeg ik ville dem noget ondt, men bare råde dem - om at naboer og andre vil risikere se ned på dem - da de allerede mistænkte hendes kæreste for at ha slået drengen, tænker jeg bare - når han råber sådan op, vækker der rigtig mistanke ): å, ved bare ik hva jeg har gjort... vi plejer altid ha lyd på sammen. Selv når hun er alene slår hun højtalerne fra ):???

kan jeg være bekendt at snakke med hende om det? synes bare det er rigtig ærligt, og jeg ville da bestemt ik selv ha noget imod hvis hun råede mig, i en situation, for hun er jo en tæt veninde. og ku måske se tingene anderledes end vi selv ku. ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har en tæt god veninde som jeg kan snakke om alt med. Men da vi på et tidspunkt sad og camede sammen over msn - og vi begge har mikrofin i pcen - så alt hvad vi sidder og snakker med vores kære mænd om eller diverste ting, kan vi følge med i, som sagt er vi meget åbne og råder , hjælper hinanden med ALT!

ja, de havde en aften problemer med at få deres knap 2årig dreng lagt i seng, hører jeg arrit og hidsit hendes kæreste åbne døren op ind til drengen hvor han råber en masse ting, til den stakkels dreng, at hun kan det kraftedme være nok ovs. Jeg reager straks, og forklare at det var da en voldsom hård reaktion han havde det - og det gjorde ondt i mit hjerte at hører ham råbe af deres lille dreng. Forklare min veninde, at det arbejder de på - da hun selv har taget fat i ham mange gange.. Siden det, når vi camer har hun ikke mere tændt sin mikrofon... det såre mig lidt, da jeg ik ville dem noget ondt, men bare råde dem - om at naboer og andre vil risikere se ned på dem - da de allerede mistænkte hendes kæreste for at ha slået drengen, tænker jeg bare - når han råber sådan op, vækker der rigtig mistanke ): å, ved bare ik hva jeg har gjort... vi plejer altid ha lyd på sammen. Selv når hun er alene slår hun højtalerne fra ):???

kan jeg være bekendt at snakke med hende om det? synes bare det er rigtig ærligt, og jeg ville da bestemt ik selv ha noget imod hvis hun råede mig, i en situation, for hun er jo en tæt veninde. og ku måske se tingene anderledes end vi selv ku. ):

Hun er måske rigtig ked af at tingene foregår sådan derhjemme og det kan være hun skammer sig lidt over det og derfor ikke vil have mikrofonen tændt længere. Det kan også være at manden er blevet rigtig sur over det, hvis han kun har set det som kritik. H

Jeg synes du skal spørge din veninde om hun er blevet stødt over din indblanding og så må i tage snakken derfra.

Held og lykke

Anmeld

30. maj 2012

Twinklee

Ja, jeg tænker også at hun synes at det er pinligt og ikke lige noget man har lyst til at indvi andre i medmindre man har bedt om det -og det havde de jo ikke. -Lidt ligesom et par ekstra øjne eller svigermor, der lige synes, at hun skal kommentere, selvom det du gjorde det i en god mening. Tag en snak med hende og sig, at du er ked af hvis du har trådt nogen over tæerne.

Anmeld

30. maj 2012

Karo

Lige præcis børne opdragelse er for rigtigt mange et følsomt område, og et område man skal bevæge sig meget forsigtigt omkring.

Enten ved hun godt den er gal og er lidt flov over det og vælger derfor at slukke mikrofonen, eller også føler hun at du har overskredet hendes grænse, og blandet dig i noget der ikke kommer dig ved.

Men tage en snak med hende som de to andre også forslår, og sig du er ked af hvis du har kommet til at træde hende over tærene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.