Noget med hyldeblomst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

L&V

Kay skriver:

nej har aldrig smagt det... også derfor jeg søger hjælp til hvad der passer til for min mor vil ha hyldeblomst...

Det smager bare så bittert på en underlig måde, men med jordbær eller asti er det okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

L&V

Masig skriver:

Er det lige nøjagtig dén eller bare hyldeblomstcreme generelt?

Det er bare generalt men det er nok smag og behag

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

Det smager bare så bittert på en underlig måde, men med jordbær eller asti er det okay

oki... hmmm.....

så er spørgsmålet om man skulle lave et lag med hyldebloms crem og så friske jordbær oven på...

og så.... hmmm et lag med noget asti muss eller sådan noget lignende... eller 2 lag med hyldeblomst og friske bær???

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Kay skriver:

oki... hmmm.....

så er spørgsmålet om man skulle lave et lag med hyldebloms crem og så friske jordbær oven på...

og så.... hmmm et lag med noget asti muss eller sådan noget lignende... eller 2 lag med hyldeblomst og friske bær???

Jeg ville putte asti i hyldeblomste mussen også et lag friske jordbær eller en jordbær creme

Anmeld

29. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

Jeg ville putte asti i hyldeblomste mussen også et lag friske jordbær eller en jordbær creme

hmmm se det er også en mulighed  

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Kay skriver:

hmmm se det er også en mulighed  

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Kay skriver:

ville bare gerne havde friske jordbær da jeg sys al dem crem godt kan blive for meget... er generalt ik ret god til crem

Altså jeg lavede min første fondant-betrukket kage her til min fødsesldag i søndags. Jeg havde selv bagt bundene, og de var jo lidt tykke i det, og jeg brugte tobleronecreme og hindbærmousse, og der var alt for lidt i forhold til hvor meget kage (altså bund) der var... Den blev rimelig tør i det, så jeg vil ikke mene at du kan nøjes med jordbær i det ene lag og creme i det andet... men du kan jo sagtens lave en eller anden form for creme og samtidig lægge friske jordbær i samme lag, og så et lag med en anden creme...

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Månsson skriver:

Det er bare generalt men det er nok smag og behag

Ok, troede det var bare var lige dén opskrift, men ja så er det nok en smagssag... Kommer vel an på hvor sødt man vil have det... Hvis man nu ikke vil have det alt for sødt og man har en tobleronecreme i forvejen er det måske meget godt med hyldeblomst... Men ved det ikke... Er ikke så erfaren i det med kager...

Anmeld

29. maj 2012

L&V

Masig skriver:

S

Ok, troede det var bare var lige dén opskrift, men ja så er det nok en smagssag... Kommer vel an på hvor sødt man vil have det... Hvis man nu ikke vil have det alt for sødt og man har en tobleronecreme i forvejen er det måske meget godt med hyldeblomst... Men ved det ikke... Er ikke så erfaren i det med kager...

Syntes ikke det er sødt men har en underlig bitter smag

Anmeld

29. maj 2012

Masig

Månsson skriver:

Syntes ikke det er sødt men har en underlig bitter smag

Jamen tænker så også at hvis man har en sød creme som toblerone og ikke vil have kagen alt for sød er det måske meget godt med hyldeblomst.. Men ja du har nok ret i det er en smagssag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.