Dåbskjole ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

JH12

Vi mangler en dåbskjole til vores datters dåb, der er ingen kjoler i vores familier der går i arv eller noget, desværre ... Og dem vi selv havde på, eksistere ikke mere

Den må ikke være alt for smart eller noget, bare ganske almindelig. Jeg har kigget forskellige steder men synes ikke rigtig der er nogen efter vores smag ..

Kender i nogle gode steder?? Gerne bestillings vare fra nettet ..

NB: vi har ikke så langtid, godt en måned - det er lidt en haste dåb da vi gerne vil have kærestens søster med, som har termin til august ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

JH12

Slet ingen ?

Anmeld

29. maj 2012

MorDk

Vi købte vores til rimlig penge penge i LILLY. Den er ret enkel med blondekant/krave og jeg sys den super fin... Jeg prøver at finde en billede... *S*

Anmeld

29. maj 2012

MorDk

Hmm kan ikke finde den model som vi har og har ikke så meget lyst til at lægge et privat-billede ind...

Held og lykke med at finde en fin dåbskjole

Anmeld

29. maj 2012

ønskebørn74

Joyce1986 skriver:

Vi mangler en dåbskjole til vores datters dåb, der er ingen kjoler i vores familier der går i arv eller noget, desværre ... Og dem vi selv havde på, eksistere ikke mere

Den må ikke være alt for smart eller noget, bare ganske almindelig. Jeg har kigget forskellige steder men synes ikke rigtig der er nogen efter vores smag ..

NB: vi har ikke så langtid, godt en måned - det er lidt en haste dåb da vi gerne vil have kærestens søster med, som har termin til august ..

Jeg har en smuk silke dåbskjole til salg for kun 200kr..

Anmeld

29. maj 2012

ønskebørn74

Joyce1986 skriver:

her er den..

https://www.baby.dk/debat/92129pi1/toej--piger/silke-daabskjole-til-salg-soed-og-super-pris----sprit-ny---.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.