Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa her lige et ? er det nok af jer som her prøve at have ælløsning 2 gang her lige ægløsning søndag den 20 ca en uge efter mens og nu ægløsningstest Positiv igen er lige træt af min kropper lige nu når man tro ca 14 dag efter mens kom der en nej nej ikke her i hus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg godt nok ikke prøvet, men hvis det er ægløsning, så er det vel bare om at komme i seng?
Jeg bruger kun de digitale tests, synes de viser svaret tydeligst
Nessie skriver: Det har jeg godt nok ikke prøvet, men hvis det er ægløsning, så er det vel bare om at komme i seng? Jeg bruger kun de digitale tests, synes de viser svaret tydeligst
hejsa
jep i seng
Anonym skriver: hejsa her lige et ? er det nok af jer som her prøve at have ælløsning 2 gang her lige ægløsning søndag den 20 ca en uge efter mens og nu ægløsningstest Positiv igen er lige træt af min kropper lige nu når man tro ca 14 dag efter mens kom der en nej nej ikke her i hus
har du taget en graviditetstest... Ægløsningstests bliver positive af graviditet også..
ønskebarn74 skriver: har du taget en graviditetstest... Ægløsningstests bliver positive af graviditet også..
nej ikke i nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128