Tror det er meget forskellig hvornår de kan det forskellige. Sophia har lige rullet fra ryg til mave for første gang uden hjælp i dag, og hun er kun 14 uger, men det har hun også koncentreret sig en del om på det sidste, så det kan ske hun bliver langsom til at snakke eller et eller andet andet. Det med at få fat om ting med sine hænder er hun ikke voldsomt god til, hun har ikke rigtig tålmodigheden.
Jeg ligger ned og ammer pga problemer med mit haleben, og tror det er derfor hun er blevet så hurtig til at trille om på siden først, og når hun så har trillet om på siden uden jeg har ammet hende, har jeg skubbet lidt på, så hun er kommet om på maven at ligge. Når hun har ligget der i et-to minutter har jeg rullet hende tilbage til ryggen, mens jeg har støttet hendes hoved, altså før hun er blevet sur over at ligge på maven, for at hun skulle få en god oplevelse ud af det
og vupti, i dag rullede hun selv om på maven
hun har rullet sig om på ryggen et par gange før når hun har ligget på maven.
Men tror du skal nyde roen så længe den varer, der er sikkert et eller andet dit barn er fantastisk til, måske til at studere alting ?
Tror det er vigtigt ikke at presse børn til noget, de skal nok nå det i deres eget tempo 
Jeg håber du kunne bruge det jeg skrev, håber ikke det blev alt for forvirrende 
Anmeld