Hjælp hjælp hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.047 visninger
29 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Lykke:)

Mit lille elskede hamster på 1år, har fået en KÆMPE bule på siden af kroppen. HVAD ER DET  det ser ikke ud til, at genere hende, men har dog alligevel bestilt en tid hos dyrelægen. 

Nogen som har oplevet det før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Annana89

Kunne lyde sim en byld, det havde min gamle hamster også. Og den blev drænetved dyrlægen og mener han fik noget antibiotika. 

Det kan også være en knude, lige meget hvad sys jeg bestemt det er godt at du lige smutter forbi dyrlægen!

God bedring med den lille fyr:0)

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

BigBabyDream skriver:

Mit lille elskede hamster på 1år, har fået en KÆMPE bule på siden af kroppen. HVAD ER DET  det ser ikke ud til, at genere hende, men har dog alligevel bestilt en tid hos dyrelægen. 

Jeg er ked af at sige det.. Men de gange jeg har oplevet det ved mine forskellige dyr, har det været en kræft knude..

Desværre.. 

Jeg krydser fingre, og håber det bedste 

Anmeld

29. maj 2012

Annana89 skriver:

Kunne lyde sim en byld, det havde min gamle hamster også. Og den blev drænetved dyrlægen og mener han fik noget antibiotika. 

Det kan også være en knude, lige meget hvad sys jeg bestemt det er godt at du lige smutter forbi dyrlægen!

God bedring med den lille fyr:0)

Tusind tak! Er simpelthen så bange 

Anmeld

29. maj 2012

AalborgPigen skriver:

Jeg er ked af at sige det.. Men de gange jeg har oplevet det ved mine forskellige dyr, har det været en kræft knude..

Desværre.. 

Jeg krydser fingre, og håber det bedste 

Åh nej 

Den lille stakkel  

Krydser fingre for, at det ikke er slemt 

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

BigBabyDream skriver:

Åh nej 

Den lille stakkel  

Krydser fingre for, at det ikke er slemt 

Ja .. Jeg håber det bare er en byld, som en anden skriver 

Anmeld

29. maj 2012

AalborgPigen skriver:

Ja .. Jeg håber det bare er en byld, som en anden skriver 

Dét håber jeg virkelig også! Det er utrolig man knytter sig så meget til det lille væsen

Anmeld

29. maj 2012

Muffin_girl

BigBabyDream skriver:

Dét håber jeg virkelig også! Det er utrolig man knytter sig så meget til det lille væsen

Ja for pokker ! Min veninde har lige fået en hund.. Og årh hvor kan man dog komme til at holde af det lille væsen .. 

Anmeld

29. maj 2012

katti24

med mine hamstere har jeg kun oplevet at det har været kræft  men havde en ørkenrotte på et tidspunkt som havde en byld på maven, og den levede længe efter.

krydser fingre for at din hamster lever længe endnu

Anmeld

29. maj 2012

2babygirls

BigBabyDream skriver:

Det havde min katte killing også en dag, og det var bryst kræft
Men det blev fjernet og hun var slet ikke mærket af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.