Igår aftes efter jeg havde været til teori, skulle Solstråle barn 1 i bad og i seng bagefter.. Hun kom i seng kl. 19.30 sommetider beder hun selv om at komme i seng før...
Igår aftes var en lang aften.. Hun var på tværs... Jeg tror måske det er varmen der gør at hun ikke vil sove, trods det, ligger hun faktisk i køligste rum vi har i lejligheden..
Hun blev lagt i seng kl. 19.30, derefter gik jeg i gang med at rydde op osv... Imellem tiden havde hun listet sig ind i stuen og sat sig til at se fjernsyn, det havde jeg ikke opdaget da jeg var i køkkenet. Kæresten kom ind i stuen og forklarede hende at hun skulle sove og ikke se fjernsyn.. Han lagde hende ind igen og sagde godnat...
Jeg fortsætte mit oprydning i køkkenet osv... Så var hun begyndt at lege inde på sit værelse med persienner og lave hula hop i sengen og ødelægge lagnet på hendes madras..
Hver gang jeg eller kæresten forklarede hende at hun skulle sove, grinte hun os bare op i hovedet.. Lagde hende ned igen og sagde godnat...
Det fortsatte sådan i 2 timer og 20 minutter...
Til sidst sagde at hvis hun fortsatte med at lege hula hop i sengen osv så kom hun ikke i børnehave idag, jo senere hun kommer til at sove, jo trætter og mere på tværs bliver hun dagen efter...
Ja det er måske ikke lige den smarteste kommentar at sige at hun ikke kommer i børnehave - Og det jeg ikke høvles ned for!!!!!
Kunne jeg have gjort andre ting?
Andre der har været ude i med Jeres børn?
Anmeld