Ja Telia! For lige knapt 3 uger siden var jeg inde og aflevere min mobil til reperation, der var rigtig mange problemer med at sende den ind da systemet var nede, dette kunne de selvfølgelig ikke gøre for, men det lykkedes og jeg fik en lånetelefon med hjem. Denne lånetelefon virker så ikke! Så jeg bliver alligevel nød til at købe en billig telefon så jeg har noget at skrive og ringe fra.
Får så en besked om at mobilen er tilbage i butikken og taget glædeligt derop idag for endelig at hente den, men får af vide at det er min egen skyld at den er gået i stykker og at de derfor ikke har lavet den, problemet er bare lige et Telia sådan set skal ringe og spørge mig om jeg så vil have den lavet, men dette har de ikke gjort. Udover det var aftalen at hvis ikke værkstedet kunne lave den på reklamationen, skal den sendes direkte til min forsikring, som så SKAL lave den, dette har de så valgt heller ikke at gøre.
Jeg har kørt 2 x en time = 200 kr. i benzin for ingenting og skal hen til butikken igen om ca. 14 dage for at hente den = 100 kr. mere + en selvrisiko på 100, så det er altså indtil videre 400 kr. pga. deres dejlige kommunikation.
Første gang jeg fik af vide at den var kommet til butikken ville jeg ringe for at være sikker på at den var blevet lavet. Jeg ringede 23!!! gange fordelt på 2 dage, men de tog bare overhovedet ikke deres telefon, det synes jeg godt nok er for dårligt.
Jeg gider ikke blive ved med at flække frem og tilbage, der er vel for h...... nogen i butikken i åbningstiden?
Well, havde lige brug for luft for synes det er for dårligt det de har gjort!
Anmeld