Mens efter fødslen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Nille-pigen

hej tøser...

hvornår havde I den første menstration efter I havde født? 

og hvorlang tid gik der mellem den første og anden menstration efter fødslen?

jeg fik nemlig min mens 5 uger efter fødslen, men så har jeg ikke haft den siden og der er nu gået 9½ uge siden...

er det normalt?

please hjælp... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Tona

Nille-pigen skriver:

hej tøser...

jeg fik nemlig min mens 5 uger efter fødslen, men så har jeg ikke haft den siden og der er nu gået 9½ uge siden...

er det normalt?

please hjælp... 

Jeg havde første menstruation 6 uger efter fødslen og den næste kom til tiden og det var reglmæssigt fra da af.

Men jeg tror at det er helt normalt at du ikke får den næste menstruation reglmæssigt. Tænker at der nok godt kan gå noget tid før det normaliserer sig totalt. Men hvis du tænker at du kan være gravid, så ville jeg nok tage en test

Anmeld

29. maj 2012

Nille-pigen

Amandas-mor skriver:

Jeg havde første menstruation 6 uger efter fødslen og den næste kom til tiden og det var reglmæssigt fra da af.

Men jeg tror at det er helt normalt at du ikke får den næste menstruation reglmæssigt. Tænker at der nok godt kan gå noget tid før det normaliserer sig totalt. Men hvis du tænker at du kan være gravid, så ville jeg nok tage en test

tak...

jeg har taget en test, da jeg har symptomer på at være gravid, men den er negativ... ved ikke helt hvad der sker... 

Anmeld

29. maj 2012

KLN

Jeg har lige fået det igen efter planlagt kejsersnit for 7 måneder siden. Det er ca to uger siden, jeg stoppede med at amme, tænker at det har noget med det at gøre, at jeg først har først det nu..

Anmeld

29. maj 2012

Vivian87

Jeg fik det 3-4uger efter fødslen og så gik der 7-8 uger før jeg fik det igen men så havde jeg det også i 4 uger :-O

Men som de andre siger så tror jeg det er normalt

Anmeld

29. maj 2012

Nille-pigen

Vivian87 skriver:

Jeg fik det 3-4uger efter fødslen og så gik der 7-8 uger før jeg fik det igen men så havde jeg det også i 4 uger :-O

Men som de andre siger så tror jeg det er normalt

er glad for at det er så forskelligt... tak for svaret

Anmeld

29. maj 2012

oerbaek

de første gange fik jeg det efter 3 mdr, men 3 gang kom det først efter 9 mdr alle  3 gange kom det rimeligt regelmæssigt fra starten af.... men ja det er meget normalt at kroppen lige skal venne sig til at fungere normalt igen efter en fødsel, og derfor kan den være uregelmæssig de første gange.

Anmeld

29. maj 2012

Muffinmus

efter min søn kom den også uregelmæssigt de første 3 gange..

første gang efter 8 uger, næste gang kom 10 uger senere og 3 gang kom 6 uger efter nr 2...derefter kom de regelmæssigt hver måned.

Anmeld

30. maj 2012

Wimmie

Nille-pigen skriver:

hej tøser...

er det normalt?

please hjælp... 

Ved mig gik der lidt over 3 måneder... Det kom faktisk lige efter at jeg var stoppet med at amme (selvom jeg kun havde halv-ammet indtil da)

Anmeld

30. maj 2012

Københavnermor

Nille-pigen skriver:

hej tøser...

er det normalt?

please hjælp... 

Jeg kan ikke svare dig da jeg stadig venter på min mens.. Min datter bliver 6 måneder om 2 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.