Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gad godt melde mig ind i den gruppe. Og har også lige fået shoppet på nettet idag. Regntøj til dp start i morgen katvig sengetøj og en masse sutter så dagplejefar ved at det er hendes. Men tvivler på at jeg kan overholde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mivsen skriver: Hey søde damer!Jeg har besluttet at hele juni måde må jeg ikke købe UNØDVENDIGE ting/tøj til bettemand.Bruger alt for mange penge Er der nogen der skal være med på bølgen?
Hey søde damer!Jeg har besluttet at hele juni måde må jeg ikke købe UNØDVENDIGE ting/tøj til bettemand.Bruger alt for mange penge Er der nogen der skal være med på bølgen?
Åh ja jeg er med men her gælder det vist både, til Milo, Daniella, Frank og vores hjem...
Dubai skriver: God beslutning . Skal dog ikke vaere med, her skal der shoppes til lillemanden saa kortet gloeder
God beslutning .
Skal dog ikke vaere med, her skal der shoppes til lillemanden saa kortet gloeder
Lyder rigtig rart
Annemor... skriver: Har kun fået tageet nogle super billeder af William idag Men det glæder vel egentlig også
Har kun fået tageet nogle super billeder af William idag Men det glæder vel egentlig også
Pisse god ide, men ja det tæller også ;p
Godt det var i dag
Mivsen skriver: Pisse god ide, men ja det tæller også ;p Godt det var i dag
sabrina89 skriver: Gad godt melde mig ind i den gruppe. Og har også lige fået shoppet på nettet idag. Regntøj til dp start i morgen katvig sengetøj og en masse sutter så dagplejefar ved at det er hendes. Men tvivler på at jeg kan overholde
Kom frisk!!!
Vi kæmper sammen
4xGreve skriver: Åh ja jeg er med men her gælder det vist både, til Milo, Daniella, Frank og vores hjem...
Åh ja, det alt for nemt at bruge penge.
Men her hjemme er problemet kun alt det jeg køber til Frederik, men det er også alt for galt
LykkeB skriver:
Er du med på den søde?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128