Nogen der vil være med på bølgen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

L&V

Mivsen skriver:

Ja KUN juni, andet ville være hel urimeligt

He he nemmerlig.. Åh ser frem til at begynde at få alm løn i stedet for de her barsels dagpenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

.....

Mivsen skriver:

Hey søde damer!

Jeg har besluttet at hele juni måde må jeg ikke købe UNØDVENDIGE ting/tøj til bettemand.

Bruger alt for mange penge

Er der nogen der skal være med på bølgen?

Jeg vil gerne være med . Har dog ingen børn, men Juni (og juli) er virkelig spare månede for mig, da jeg ikke får SU i juli, men først i august igen..puhaaa

Så må ikke købe NOGEN form for unødvendige ting

Anmeld

29. maj 2012

Annemor...

Jeg skal da hvis værfe med på denne bølge for har da bare brugt alt for mange penge på tøj til William og barselsdagpengene venter lige rundt om hjørnet. Så skal til at spare op.

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

K&S skriver:

Jeg vil gerne være med (og gøre mit bedste) - jeg har nemlig lige shoppet sommertøj + det løse tilbehør i fredags for MAAAANGE penge

Hehe kender det alt for godt..
Havde selv lige 14 dage, hvor jeg var til katvig lagersalg, ESL lagersalg, børnebazar og rivegilde i salling.
Men det skønt

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

K&S skriver:

Jeg vil gerne være med (og gøre mit bedste) - jeg har nemlig lige shoppet sommertøj + det løse tilbehør i fredags for MAAAANGE penge

Havde selv lige 14 dage, hvor jeg var til katvig lagersalg, ESL lagersalg, børnebazar og rivegilde i salling.
Men det skønt

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

K&S skriver:

Men det skønt

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

Carl-Emil's mor skriver:

altså kan man ikke altid finde en grund til det er nødvendigt?

Kan simpelthen ikke deltage for ved der kommer diverse shoppeture så må hellere vente men hvis man må deltage som mor i form af ikke at handle unødvendigt ind så vil jeg gerne være med

Haha jo altid!!!! ;D
Du må godt være med, selvom det er til dig selv du spare

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

B&J skriver:

jeg vil gerne for kan sagtens holde det men også kun fordi han mangler noget mere koldt tøj som ikke er så varmt og mere sommer tøj

Velkommen i klubben ;D

Anmeld

29. maj 2012

B&J

Mivsen skriver:

Velkommen i klubben ;D

Anmeld

29. maj 2012

Mivsen

Månsson skriver:

He he nemmerlig.. Åh ser frem til at begynde at få alm løn i stedet for de her barsels dagpenge

Jeg får lige en sidste "god" løn, så det min tur til at ryge på dagpenge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.