Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: tæt på musik skole
tæt på musik skole
Okay dejligt
Jeg bor tæt på plejehjemmet det er også et dejligt område
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandas-mor skriver: Okay dejligt Jeg bor tæt på plejehjemmet det er også et dejligt område
hvor ligger den hen?
Anonym skriver: hvor ligger den hen?
Hmmm det er måske lidt svært at forklare hvis man ikke er kendt i byen...det er ikke midtbyen, men tæt på. Det er ude af mod Lidl
Amandas-mor skriver: Hmmm det er måske lidt svært at forklare hvis man ikke er kendt i byen...det er ikke midtbyen, men tæt på. Det er ude af mod Lidl
jeg ved hvor ligger lidl hehe ikke lang væk fra der hvor vi skal bor så nu xxxxx vi får de siger ja tak til vores pris
Anonym skriver: jeg ved hvor ligger lidl hehe ikke lang væk fra der hvor vi skal bor så nu xxxxx vi får de siger ja tak til vores pris
Ih hvor spændende
Hvor mange børn har I ?
Amandas-mor skriver: Ih hvor spændende Hvor mange børn har I ?
2 drenge
Anonym skriver: 2 drenge
Hvor fint
Jeg har "kun" Amanda
Amandas-mor skriver: Hvor fint Jeg har "kun" Amanda
vi har en på 4 år og en på 6mdr
Anonym skriver: vi har en på 4 år og en på 6mdr
Så kan jeg godt se hvorfor du så gerne ville den integrerede inst.
Amanda er knap 17 mdr og går i dp to formiddage i ugen og resten af tiden er hun hjemme hos mig som er hjemmegående
Amandas-mor skriver: Så kan jeg godt se hvorfor du så gerne ville den integrerede inst. Amanda er knap 17 mdr og går i dp to formiddage i ugen og resten af tiden er hun hjemme hos mig som er hjemmegående
ja nemlig derfor ej hvor lækkert at du er hjemmegående
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128