Puha det er da en grim en du render rundt med.. Men super godt, at du snakker med nogen prof. om dine angstanfald.
Jeg har aldrig haft samme tanke som dig, men en anden tanke, sidder ofte i mig nu..
Jeg læser på pædagogseminariet, og for tiden har jeg stødt meget på børn der bliver tvangsfjernet i medierne. Samtidig bliver vi overdynget med tekster osv omkring anbringelser, anmeldelser osv på børn.
Af den grund, har jeg måske også en form for angst. - En angst for, at MIT barn en dag bliver fjernet. Jeg forestiller mig, at når det ringer på døren, er der nogen der vil have mit barn med, fordi hun skal tvangsfjernes. Jeg er konstant bange for, at jeg gør noget forkert og at nogen ser skævt på mig fordi jeg fx kommer til at råbe for højt af hende..
Men jeg VED jeg gør det godt, og at der på ingen måder ville være belæg for, at fjerne mit barn, men alligevel sidder tanken dybt i mig. Tanken om hendes reaktion og min reaktion hvis det skulle ske.. Jeg er PANISK, og jeg har tænkt mig at tage en snak med læreren på skolen, fordi jeg simpelthen er angst for at miste hende..
Men det korte af det hele er, at du ikke er ene om trælse tanker.. Men jeg synes da bestemt dine tanker og konstante tilbagevænnende angstanfald skal tages meget seriøst, for det er da alvorligt, som jeg læser det..
De bedste tanker herfra 
Anmeld