Det helt forkerte tidspunkt! er så skræmt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det bare så svært med hvordan tingene er i øjeblikket! Jeg burde jo nok være glad.. Men det er jeg bare slet ikke!

Sagen er den at jeg var i et meget dårligt forhold. 

Jeg er heldigvis kommet ud af det forhold nu, og det har været det mest positive i mit liv næstefter min datter.

Jeg besluttede mig lynhurtigt for at det bare skulle være min datter og jeg det næste MEGET lange stykke tid!

Jeg stoler slet ikke på mænd, og jeg er blevet helt følelsesmæssigt smadret af at være sammen med min x. Han har virkelig forvoldt mig så meget ulykke at jeg ikke kan se hvordan jeg vil kunne være i et forhold uden at være rædselsslagende for at ham jeg var sammen med pludseligt vendte 180 grader og blev en forfærdelig mand. (det var nemlig hvad der skete med min x)

Nu, meget kort tid(et halvt år) efter jeg er blevet alene, kommer den her fyr Som bare på alle måder er perfekt!

Det kommer bare på det helt forkerte tidspunkt!

Hvad ville i have gjort?

skal lige nævnes at vi ikke engang har kysset fordi han ved hvordan jeg har det, og har sagt at han vil vente på mig.

jeg føler mig så skræmt ved tanken om måske at ende i et forhold igen. men på den anden side så giver han mig sommerfugle i maven, og jeg tænker på ham hele tiden. det er så svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Stinna1006

Go for it..... Gør dig selv lykkelig

Anmeld

28. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har det bare så svært med hvordan tingene er i øjeblikket! Jeg burde jo nok være glad.. Men det er jeg bare slet ikke!

Jeg er heldigvis kommet ud af det forhold nu, og det har været det mest positive i mit liv næstefter min datter.

Jeg besluttede mig lynhurtigt for at det bare skulle være min datter og jeg det næste MEGET lange stykke tid!

Jeg stoler slet ikke på mænd, og jeg er blevet helt følelsesmæssigt smadret af at være sammen med min x. Han har virkelig forvoldt mig så meget ulykke at jeg ikke kan se hvordan jeg vil kunne være i et forhold uden at være rædselsslagende for at ham jeg var sammen med pludseligt vendte 180 grader og blev en forfærdelig mand. (det var nemlig hvad der skete med min x)

Nu, meget kort tid(et halvt år) efter jeg er blevet alene, kommer den her fyr Som bare på alle måder er perfekt!

Hvad ville i have gjort?

skal lige nævnes at vi ikke engang har kysset fordi han ved hvordan jeg har det, og har sagt at han vil vente på mig.

jeg føler mig så skræmt ved tanken om måske at ende i et forhold igen. men på den anden side så giver han mig sommerfugle i maven, og jeg tænker på ham hele tiden. det er så svært!

Jeg ville fortælle fyren hvordan det hele står til.

Og derefter springe ud i det i dit tempo

Ærlighed kommer man længest med.

Anmeld

28. maj 2012

Aagaard

langt de fleste mænd er dejlige og søde - kun nogle ganske få er rene klaphatte!

Jeg syntes du skal tage chancen, og lade ham hjælpe dig med at hele!

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville fortælle fyren hvordan det hele står til.

Og derefter springe ud i det i dit tempo

Ærlighed kommer man længest med.

Jeg har allerede fortalt ham det, og det er en gammel kammerat. Så han ved godt hvad der er sket de sidste år og har fuld forståelse for det.

Han har sagt han venter så længe jeg har brug for. Men jeg ved jo godt hvad han vil, og det skræmmer mig

For jeg vil faktisk virkelig gerne give ham det. Føler bare ikke at jeg kan fordi jeg er så bange for at blive svigtet og såret igen! det er sådan en frygtelig følelse

Anmeld

28. maj 2012

Mamalou

Stinna1006 skriver:

Go for it..... Gør dig selv lykkelig

Helt enig 

Anmeld

28. maj 2012

MortilElias2010

Tag dig den tid både du og din datter har behov for og lad dig ikke "presse" af tanken om at han venter. Måske venter han forgæves, måske ikke. Men detman kun du gøre op med dig selv. Kammeraten ved hvad der er foregået og vil vente, så tag den med ro og se tiden an. Du behøver ikke bryde nogen bånd imellemtiden, men tag et skridt af gangen og se om det føles rigtig for dig i det lange løb. 

Anmeld

29. maj 2012

Pige2009

MortilElias2010 skriver:

Tag dig den tid både du og din datter har behov for og lad dig ikke "presse" af tanken om at han venter. Måske venter han forgæves, måske ikke. Men detman kun du gøre op med dig selv. Kammeraten ved hvad der er foregået og vil vente, så tag den med ro og se tiden an. Du behøver ikke bryde nogen bånd imellemtiden, men tag et skridt af gangen og se om det føles rigtig for dig i det lange løb. 

Jeg er faktisk helt enig - virkelig godt formuleret

Anmeld

29. maj 2012

B&J

jeg ville nok snakke med den her fyr om det og om i evt kan tage det stille og roligt så du kan bygge et håb omkring jer op igen og evt få noget hjælp til alle de tanker du har i hovede omkring mænd

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Hvad ville i have gjort?

Du er så bange for at blive følelsesmæssigt smadret igen, at du er i vejen for din egen lykke..

Jeg synes du skal give det en chance med ham den nye fyr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.