Jeg har det bare så svært med hvordan tingene er i øjeblikket! Jeg burde jo nok være glad.. Men det er jeg bare slet ikke!
Sagen er den at jeg var i et meget dårligt forhold.
Jeg er heldigvis kommet ud af det forhold nu, og det har været det mest positive i mit liv næstefter min datter.
Jeg besluttede mig lynhurtigt for at det bare skulle være min datter og jeg det næste MEGET lange stykke tid!
Jeg stoler slet ikke på mænd, og jeg er blevet helt følelsesmæssigt smadret af at være sammen med min x. Han har virkelig forvoldt mig så meget ulykke at jeg ikke kan se hvordan jeg vil kunne være i et forhold uden at være rædselsslagende for at ham jeg var sammen med pludseligt vendte 180 grader og blev en forfærdelig mand. (det var nemlig hvad der skete med min x)
Nu, meget kort tid(et halvt år) efter jeg er blevet alene, kommer den her fyr
Som bare på alle måder er perfekt!
Det kommer bare på det helt forkerte tidspunkt! 
Hvad ville i have gjort?
skal lige nævnes at vi ikke engang har kysset fordi han ved hvordan jeg har det, og har sagt at han vil vente på mig.
jeg føler mig så skræmt ved tanken om måske at ende i et forhold igen. men på den anden side så giver han mig sommerfugle i maven, og jeg tænker på ham hele tiden. det er så svært!
Anmeld