Nem mad der kan fryses ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.939 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Skal lave en masse mad for en veninde som bare ik kan lave mad og er blevet alene. Men ska gerne være noget der er til at fryse ned og ka tages op og varmes. Men stadig noget lækkert mad. Har allerede skrevet lidt ned men har brug for forslag.

Så kom meget gerne med idéer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kofoed.

Lasagne, kødboller, frikadeller, fiske frikadeller, kødsovs, ja mange ting, synes dog personligt, at ris og nudel nemt bliver triste af at komme på frost, hvis der ikke er nok væske og sådan.

Har hun barn? Alder?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Lasagne, kødboller, frikadeller, fiske frikadeller, kødsovs, ja mange ting, synes dog personligt, at ris og nudel nemt bliver triste af at komme på frost, hvis der ikke er nok væske og sådan.

Har hun barn? Alder?

Ingen børn og 29 år

Anmeld

28. maj 2012

Vidunderligeunger

Gryderetter, suppe, boller (kan være rare at ha hvis man ik har andet, så kan man varme sådan en).. Og så det der ellers er blevet skrevet sødt af dig at gøre det for hende!

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ingen børn og 29 år

Ok, har lært mange træk med små børns mad på det sidste, men dem kan hun så ikke bruge

Når ja, tærter andre færdig bagte retter. Kage hvis hun er til det. Du kan også hvis i har små rester smide dem i fryseren til hende. Boller og brød, hvis det er noget for hende.

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

Hvor er du sød . Sådan en veninde som dig er guld værd

Du kan lige få listen over de retter jeg har tænkt mig at lave til fryseren når jeg går på barsel:

Lasagne
Kødsovs
Frikadeller
Pizzasnegle
Madmuffins
Pølsehorn
Boller i karry
Tærter

(Hmm, det er da vist ikke sindsoprivende spændende )

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

MAJ*MOR skriver:

Gryderetter, suppe, boller (kan være rare at ha hvis man ik har andet, så kan man varme sådan en).. Og så det der ellers er blevet skrevet sødt af dig at gøre det for hende!

Tak :-) vil gerne hjælpe hende :-)

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hvor er du sød . Sådan en veninde som dig er guld værd

Du kan lige få listen over de retter jeg har tænkt mig at lave til fryseren når jeg går på barsel:

Lasagne
Kødsovs
Frikadeller
Pizzasnegle
Madmuffins
Pølsehorn
Boller i karry
Tærter

(Hmm, det er da vist ikke sindsoprivende spændende )

Hihi tak :-) det siger hun også. Dejligt at høre og dejligt at ku hjælpe. Tak for forslag. Der var et par jeg ik havde på listen :-)

Anmeld

28. maj 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Skal lave en masse mad for en veninde som bare ik kan lave mad og er blevet alene. Men ska gerne være noget der er til at fryse ned og ka tages op og varmes. Men stadig noget lækkert mad. Har allerede skrevet lidt ned men har brug for forslag.

Så kom meget gerne med idéer :-)

Boller i karry, kødsovs, lasagne, frikadeller, forskellige gryderetter,

Anmeld

29. maj 2012

Silas&Mille

Har ikke lige andre ideer end dem der er skrevet.

Men vil bare lige sige: Kæft, du er en god veninde!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.