Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal lave en masse mad for en veninde som bare ik kan lave mad og er blevet alene. Men ska gerne være noget der er til at fryse ned og ka tages op og varmes. Men stadig noget lækkert mad. Har allerede skrevet lidt ned men har brug for forslag.
Så kom meget gerne med idéer :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Lasagne, kødboller, frikadeller, fiske frikadeller, kødsovs, ja mange ting, synes dog personligt, at ris og nudel nemt bliver triste af at komme på frost, hvis der ikke er nok væske og sådan.Har hun barn? Alder?
Lasagne, kødboller, frikadeller, fiske frikadeller, kødsovs, ja mange ting, synes dog personligt, at ris og nudel nemt bliver triste af at komme på frost, hvis der ikke er nok væske og sådan.Har hun barn? Alder?
Ingen børn og 29 år
Gryderetter, suppe, boller (kan være rare at ha hvis man ik har andet, så kan man varme sådan en).. Og så det der ellers er blevet skrevet sødt af dig at gøre det for hende!
Anonym skriver: Ingen børn og 29 år
MAJ*MOR skriver: Gryderetter, suppe, boller (kan være rare at ha hvis man ik har andet, så kan man varme sådan en).. Og så det der ellers er blevet skrevet sødt af dig at gøre det for hende!
Tak :-) vil gerne hjælpe hende :-)
Mutti2B skriver: Hvor er du sød . Sådan en veninde som dig er guld værd Du kan lige få listen over de retter jeg har tænkt mig at lave til fryseren når jeg går på barsel:LasagneKødsovsFrikadellerPizzasnegleMadmuffinsPølsehornBoller i karryTærter(Hmm, det er da vist ikke sindsoprivende spændende )
Hvor er du sød . Sådan en veninde som dig er guld værd Du kan lige få listen over de retter jeg har tænkt mig at lave til fryseren når jeg går på barsel:LasagneKødsovsFrikadellerPizzasnegleMadmuffinsPølsehornBoller i karryTærter(Hmm, det er da vist ikke sindsoprivende spændende )
Hihi tak :-) det siger hun også. Dejligt at høre og dejligt at ku hjælpe. Tak for forslag. Der var et par jeg ik havde på listen :-)
Anonym skriver: Skal lave en masse mad for en veninde som bare ik kan lave mad og er blevet alene. Men ska gerne være noget der er til at fryse ned og ka tages op og varmes. Men stadig noget lækkert mad. Har allerede skrevet lidt ned men har brug for forslag. Så kom meget gerne med idéer :-)
Boller i karry, kødsovs, lasagne, frikadeller, forskellige gryderetter,
Har ikke lige andre ideer end dem der er skrevet.
Men vil bare lige sige: Kæft, du er en god veninde!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128