Spis dig gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil lige høre om der er nogle der har prøvet t lægge sin kost om og spise efter bogen "spis dig gravid" ?? Mig og min kæreste har i forvejen en skøn skøn datter på 17 mdr. Vi har nu i 8 måneder prøvet at få endnu en lille guldklump, men der er bare intet sket endnu. Jeg har kigget lidt i bogen og det kunne godt lyde lidt til at jeg spiser helt forkert for kan nikke genkendende til langt de fleste ting deri. Jeg vil derfor prøve at spise efter bogen og se om det bære frugt.

Men er der nogen af jer der har erfaring med det ? Hvis i har, hvor langt tid efter i lagde kosten om, blev i gravide ?

Tålmodigheden er efterhånden helt væk nu :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Jeg vil lige høre om der er nogle der har prøvet t lægge sin kost om og spise efter bogen "spis dig gravid" ?? Mig og min kæreste har i forvejen en skøn skøn datter på 17 mdr. Vi har nu i 8 måneder prøvet at få endnu en lille guldklump, men der er bare intet sket endnu. Jeg har kigget lidt i bogen og det kunne godt lyde lidt til at jeg spiser helt forkert for kan nikke genkendende til langt de fleste ting deri. Jeg vil derfor prøve at spise efter bogen og se om det bære frugt.

Men er der nogen af jer der har erfaring med det ? Hvis i har, hvor langt tid efter i lagde kosten om, blev i gravide ?

Ja det gjorde jeg Jeg har PCO og begyndte at spise efter principperne, samtidig med at jeg fik metformin (Pga PCO'en) og nu har jeg en skøn søn på snart 9 mdr
Der gik ½ år fra jeg begyndte til der var gevinst og inden da havde vi prøvet i 1 år uden held

Så du må bare igang

Anmeld

29. maj 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

har ingen erfaring , men jeg vil meget gerne kikke med, eftersom vi har prøvet at blive gravide i 3 år og 2 måneder... har også opgivet lidt faktidk, så hvis det hjælper hvad man spiser vil jeg meget gerne købe den bog også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.