Magnes dåbskage......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Dot D

Så er det i dag, Magne er blevet døbt... Han er søn af en rigtigt sød klassekammerat, jeg har, så jeg ville selvfølgelig gerne lave hans kage

Det er chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt op med PSC med Temp 12 cider...

Mette ville gerne have en baby m. tæppe, rangle, sko og Magnes navn på klodser og gerne en "bamsebort" på siderne.... Så det fik hun

Den er stor - til 50 personer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kay

er hvor er den fin sys det er så sødt du giver babyen ble på

Anmeld

28. maj 2012

JH12

Hold da helt op, sikke en flot kage !!!

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Kay skriver:

er hvor er den fin sys det er så sødt du giver babyen ble på

Tak skal du have

Jeg ville lige prøve noget nyt, så på med bleen og så ovenpå tæppet i stedet for under tæppet

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Joyce1986 skriver:

Hold da helt op, sikke en flot kage !!!

Mange tak skal du have

Anmeld

28. maj 2012

Kongmulle

Dot D skriver:

Så er det i dag, Magne er blevet døbt... Han er søn af en rigtigt sød klassekammerat, jeg har, så jeg ville selvfølgelig gerne lave hans kage

Det er chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt op med PSC med Temp 12 cider...

Mette ville gerne have en baby m. tæppe, rangle, sko og Magnes navn på klodser og gerne en "bamsebort" på siderne.... Så det fik hun

Den er stor - til 50 personer

Jeg misunder dig virkelig. Du er bare SÅ dygtig. Håber de mennesker sætter pris på hvor heldige de er at du laver så fine kager til dem

Anmeld

28. maj 2012

4kløver

Den er flot. Men jeg ville ha svært med at spise den da det ville være synd.

Anmeld

28. maj 2012

Kay

Dot D skriver:

Tak skal du have

Jeg ville lige prøve noget nyt, så på med bleen og så ovenpå tæppet i stedet for under tæppet

også godt med lidt varaiation

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Kongmulle skriver:

Jeg misunder dig virkelig. Du er bare SÅ dygtig. Håber de mennesker sætter pris på hvor heldige de er at du laver så fine kager til dem

Hvor er du sød men du må ikke misunde mig, for du kan sikkert noget, jeg ikke kan

Jeg ved (heldigvis) at de sætter pris på det, det er én af grundene til, at jeg bruger så meget tid på at lave kagerne

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

4kløver skriver:

Den er flot. Men jeg ville ha svært med at spise den da det ville være synd.

Tak for det

Jeg synes jo, at det ville være synd IKKE at spise den, hi hi, når nu jeg har lavet sådan en lækker kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.