Mit første hæklet blomst :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Taaark

Jamen vi købte et dødsbo for et par år siden og hun havde en masse mapper med opskrifter. Og jeg nænnede ikke at smide det ud (håber ikke det er for mærkeligt at beholde sådan noget)

Og deri var der en opskrift på en krave med roser på Og så har jeg bare lavet rosen. Er pt ved at lave en anden blomst der var opskrift på. Og så regner jeg med at jeg bagefter skal prøve at lave den orkide der også var opskrift på Ikke fordi jeg skal bruge det til noget men fordi det er sjovt at prøve

overhovedet ikke.. mine forældre ryder blandt andet også dødsboer.. og tit vil de efterladte ikke have tingene og de må tage hvad de vil..

har her fået fine bøger og andre lækre ting, og de efterladte er bare glade for at det er til gavn et sted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

overhovedet ikke.. mine forældre ryder blandt andet også dødsboer.. og tit vil de efterladte ikke have tingene og de må tage hvad de vil..

har her fået fine bøger og andre lækre ting, og de efterladte er bare glade for at det er til gavn et sted..

Jamen vi har også beholdt nogle ting. Blandt andet disse opskrifter Det er jo bare bonus nu. Der er godt nok mange opskrifter som overhovedet ikke er min stil. Men de her blomster var fine

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Jamen vi har også beholdt nogle ting. Blandt andet disse opskrifter Det er jo bare bonus nu. Der er godt nok mange opskrifter som overhovedet ikke er min stil. Men de her blomster var fine

jeg broderer noget der er lidt utraditionelt nu.. hardanger, hvis du ved hvad det er.. og har her fået nogle lækre bøger..

Anmeld

28. maj 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

jeg broderer noget der er lidt utraditionelt nu.. hardanger, hvis du ved hvad det er.. og har her fået nogle lækre bøger..

Det gør min kusine faktisk også i

Anmeld

28. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Det var sjovt. Tror godt jeg kan blive bidt af det

Hvor er den sød. og fedt garn du har brugt.

Jeg sidder ogsåog hækler blomster lige for tiden.. Er ved at pimpe vores barnevogn med hæklede sager.

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Det gør min kusine faktisk også i

Jeg har lige lavet de sødeste puder til en venninde, der er til den romantiske stil.. Ikke lige mig, men jeg kan godt li at lave det.. GG

Anmeld

28. maj 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Hvor er den sød. og fedt garn du har brugt.

Jeg sidder ogsåog hækler blomster lige for tiden.. Er ved at pimpe vores barnevogn med hæklede sager.

Det er også fedt. Så bliver den ikke væk i mængden Min svigermor lavede faktisk blomster til vores niecers fluenet til barnevognen. Så var de sikre på det ikke blev forbyttet hos dagplejen

Det er rigtig hyggeligt det der hækling Faktisk er det lidt svært at lægge fra sig

Anmeld

28. maj 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige lavet de sødeste puder til en venninde, der er til den romantiske stil.. Ikke lige mig, men jeg kan godt li at lave det.. GG

Biiiiilllleder!!!!! Pleeeeeease!

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

hun har længe fået dem..  men skal nok spørge om hun gidder..

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Jeg har brugt den firkantede her som model..

http://www.korssting.dk/broderipakning-hvidt-paa-hvidt-p-3080.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.