hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

Åh, jeg er helt ude af den.
Her sidder jeg med dumme mens smerter, 8 dage efter inseminering.
Kan det være andet end mens?
Hvornår kan jeg evt teste.0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

IBJ

Hej Anonyme

Jeg havde også mens lignende smerter under 2. og 3. forsøg, men det behøver ikke betyde noget. I 1. forsøg mærkede jeg intet og fik bare min mens den dag jeg skulle til blodprøve.

Jeg tog en test om mandagen hvor vi skulle ind og ha taget blodprøve om fredagen, faktisk tog jeg hele 3 test, mandag, tirsdag og onsdag, kunne ikke lade være og de var alle 3 positive... MEN jeg vil lige sige glæd dig ikke for tidlig.

I vores 2. forsøg gjorde jeg det samme og selv blodprøven viste positiv graviditet og vi var ellevilde, glædede os til scanning hvor vi skulle se det lille hjerte, men graviditeten var tom. Et såkaldt "Vindæg".... Det var hårdt og jeg vil anbefale at man ikke lade sig spise af med en hjemme abort. Det er virkelig ikke rart at stå med selv....

Er nu i uge 38 med en pige der bare er godt snart må komme ud...  Lavet med IVF-behandling 3. gang.

Jeg ønsker Jer alt muligt held og lykke og  fingre for jer.

Knuss

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

IBJ skriver:

Hej Anonyme

Jeg havde også mens lignende smerter under 2. og 3. forsøg, men det behøver ikke betyde noget. I 1. forsøg mærkede jeg intet og fik bare min mens den dag jeg skulle til blodprøve.

Jeg tog en test om mandagen hvor vi skulle ind og ha taget blodprøve om fredagen, faktisk tog jeg hele 3 test, mandag, tirsdag og onsdag, kunne ikke lade være og de var alle 3 positive... MEN jeg vil lige sige glæd dig ikke for tidlig.

I vores 2. forsøg gjorde jeg det samme og selv blodprøven viste positiv graviditet og vi var ellevilde, glædede os til scanning hvor vi skulle se det lille hjerte, men graviditeten var tom. Et såkaldt "Vindæg".... Det var hårdt og jeg vil anbefale at man ikke lade sig spise af med en hjemme abort. Det er virkelig ikke rart at stå med selv....

Er nu i uge 38 med en pige der bare er godt snart må komme ud...  Lavet med IVF-behandling 3. gang.

Jeg ønsker Jer alt muligt held og lykke og  fingre for jer.

Knuss

Tak for dit svar
Åh, tiden til testdag er ulidelig!
Tillykke med den lille datter der snart ser dagens lys

Anmeld

28. maj 2012

IBJ

Tak skal du have og vær tålmodig

Faktisk havde jeg opgivet håbet ved 3. forsøg og tror faktisk også det har fået mig til at slappe mere af og det lykkedes.

Tror man rent psykisk kan ville det så meget at det faktisk stresser mere en gavner.

Slap MAX  af

Pøj pøj.

Anmeld

28. maj 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg havde mens smerter begge mine graviditeter. så kan godt ske at være falsk alarm

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

det kan være æget der sætter sig fast..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

det kan være æget der sætter sig fast..

Sætter det sig først fast en uges tid efter inseminering?
Det er i hvert fald gået væk igen

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg havde mens smerter begge mine graviditeter. så kan godt ske at være falsk alarm

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

IBJ skriver:

Tak skal du have og vær tålmodig

Faktisk havde jeg opgivet håbet ved 3. forsøg og tror faktisk også det har fået mig til at slappe mere af og det lykkedes.

Tror man rent psykisk kan ville det så meget at det faktisk stresser mere en gavner.

Slap MAX  af

Pøj pøj.

Jeg skal gøre mit bedste
Det er bare så pokkers svært.

Anmeld

28. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Sætter det sig først fast en uges tid efter inseminering?
Det er i hvert fald gået væk igen

ja efter ægløsning.. og tit i den behandling er der flere æg end 1. Det giver en bedre chance og derfor siger man imellem 6-9 dage her.. da ikke alle æg altid har løst sig ved selve ins. dagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.