Følsom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

mpr

Er det meget normalt for os kvinder at være voldsomt følsomme sådan normalt?!

Har på det sidste lagt mærke til at jeg er yderst følsom, tuder hvis jeg ser tegnefilm med min bonusdatter, tuder hvis vi er uenige om det mindste, tuder over sorg og lykke i film, selv en glad sang både i radioen og fx alle de der sange i disneys tegnefilm kan få mig til at tude ._.

Er ved at få spat... Gav min kæreste et knus så sent som for en halv time siden og begyndte bare at tude.......

Syntes det er underligt kan side og være i det bedste humør, se en go' film og pludselig bare føle et stik som jeg ikke kan finde en grund til... Og så tuder jeg bare

Skal lige siges jeg plejer ikke at have det på den her måde, plejer kun at tude hvis der er noget virkeligt i vejen, ikke bare sådan uden videre oO

Er jeg helt normal??? ._.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

M (:

Chel1992 skriver:

Har på det sidste lagt mærke til at jeg er yderst følsom, tuder hvis jeg ser tegnefilm med min bonusdatter, tuder hvis vi er uenige om det mindste, tuder over sorg og lykke i film, selv en glad sang både i radioen og fx alle de der sange i disneys tegnefilm kan få mig til at tude ._.

Er ved at få spat... Gav min kæreste et knus så sent som for en halv time siden og begyndte bare at tude.......

Syntes det er underligt kan side og være i det bedste humør, se en go' film og pludselig bare føle et stik som jeg ikke kan finde en grund til... Og så tuder jeg bare

Skal lige siges jeg plejer ikke at have det på den her måde, plejer kun at tude hvis der er noget virkeligt i vejen, ikke bare sådan uden videre oO

Jeg synes, at jeg i perioder, hvor jeg er særligt stresset eller træt, får utrolig nemt til tårer.. Og i andre perioder kan jeg ikke klemme en tåre ud uanset hvad jeg udsættes for.. Så tror det er meget almindeligt, at det svinger - og hos mig er det IKKE cyklusbestemt.. (:

Anmeld

28. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Chel1992 skriver:

De eneste tidspunkter, jeg har haft det sådan, har været, når jeg har været gravid.

Er du sikker på, det ikke kunne være grunden?

Anmeld

28. maj 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

altså da jeg var gravid skulle man bare kigge lidt skævt til mig og jeg tudet!!

og normal er jeg ikke typen der viser mine følelser.. men altså her efter min kæreste og jeg er gået fra hinanden, skal der da heller ikke så meget til før jeg bliver ked af det, eller, bliver nok mere bare hidsig rigtig hurtigt..

men tror det kommer meget an på hvad der sker i en liv og omkring en, fordi hvis man er gravid er det vidst ret normalt at være "lidt" følelsladet

men hvis man ikke er gravid, kan du jo også bare være sårbar, ved ikke om der er sket noget eller sådan der kan gøre du har let til tåre lige for tiden..

Anmeld

28. maj 2012

mpr

De eneste tidspunkter, jeg har haft det sådan, har været, når jeg har været gravid.

Er du sikker på, det ikke kunne være grunden?

Det ved jeg ikke... Er på p-piller så har min tvivl :s Kom godt nok 3 dage for sent i gang efter min pille pause men det gør vel ingen forskel? Så hurtig kan man da ikke være frugt bar eller?

Men syntes godt nok det er underligt at jeg pludselig har det på den her måde Især fordi der ikke er sket noget særlig underligt eller anderledes i mit liv.. Og er ikke stresset oO

Burde jeg teste næste gang det er jeg skal have min mens?

Anmeld

28. maj 2012

mpr

FrkZier skriver:

altså da jeg var gravid skulle man bare kigge lidt skævt til mig og jeg tudet!!

og normal er jeg ikke typen der viser mine følelser.. men altså her efter min kæreste og jeg er gået fra hinanden, skal der da heller ikke så meget til før jeg bliver ked af det, eller, bliver nok mere bare hidsig rigtig hurtigt..

men tror det kommer meget an på hvad der sker i en liv og omkring en, fordi hvis man er gravid er det vidst ret normalt at være "lidt" følelsladet

men hvis man ikke er gravid, kan du jo også bare være sårbar, ved ikke om der er sket noget eller sådan der kan gøre du har let til tåre lige for tiden..

Jeg har virkelig min tvivl om at jeg skulle være gravid fordi jeg er på p-piller kom godt nok først igang med p-piller igen 3 dage efter min pause meeeen det gør vel ingen forskel?

Selvfølgelig kan jeg forstå at du måske har følelserne lidt mere uden på tøjet efter brudet med din kæreste (fulgte godt din tråd ) Men her har det bare aldrig gået bedre så har ingen logisk forklaring på hvorfor jeg pludselig har det sådan oO

Anmeld

28. maj 2012

mpr

M (: skriver:

Jeg synes, at jeg i perioder, hvor jeg er særligt stresset eller træt, får utrolig nemt til tårer.. Og i andre perioder kan jeg ikke klemme en tåre ud uanset hvad jeg udsættes for.. Så tror det er meget almindeligt, at det svinger - og hos mig er det IKKE cyklusbestemt.. (:

Syntes bare ikke jeg er videre stresset :s føler jeg er i den bedste periode lige nu og her :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.