?? om spraytan og ar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.770 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Happiness

Hej i stuerne

Er der nogen der ved om spraytan kan dække små ar?

Har rigtig mange grimme men små ar på armene, og skal have pæn kjole på her til sommer uden ærmer. Og er rigtig æv over armene, så ville gerne kunne dække dem... Bare den ene dag/aften...

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

L&V

Happiness skriver:

DHej i stuerne

Er der nogen der ved om spraytan kan dække små ar?

Har rigtig mange grimme men små ar på armene, og skal have pæn kjole på her til sommer uden ærmer. Og er rigtig æv over armene, så ville gerne kunne dække dem... Bare den ene dag/aften...

På forhånd tak!

Det syntes jeg bestemt det gør

Anmeld

27. maj 2012

Happiness

Månsson skriver:

Det syntes jeg bestemt det gør

Super! Tak!

Hvis man nu har lidt farve allerede, bliver man så for meget brun af det der sunspray ?? 

Vil gå til et prof sted og få det gjort. Mon så ikke man kan sige at man bare skal "sprayes lidt"?

Anmeld

27. maj 2012

L&V

Happiness skriver:

Super! Tak!

Hvis man nu har lidt farve allerede, bliver man så for meget brun af det der sunspray ?? 

Vil gå til et prof sted og få det gjort. Mon så ikke man kan sige at man bare skal "sprayes lidt"?

Jeg ville hvert fald luge gøre det et par dage før så farven falder til den første dag kan man lidt føle sig som en neger.. men de plejer være gøre til at blande den rette farve

Anmeld

27. maj 2012

Happiness

Månsson skriver:

Jeg ville hvert fald luge gøre det et par dage før så farven falder til den første dag kan man lidt føle sig som en neger.. men de plejer være gøre til at blande den rette farve

Det vil jeg så gøre.

Mange tak for råd! 

Anmeld

27. maj 2012

L&V

Happiness skriver:

D

Det vil jeg så gøre.

Mange tak for råd! 

Det var så lidt håber du bliver glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.