Babylegetøj i stimevis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
672 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

MorTil4<3

Da jeg har sindsygt meget baby legetøj skrabet sammen kan jeg godt se at det er ALT for meget kun til Lukas så derfor skal noget af det sælges, der er frit valg på tingene, de koster 15 kr styk, men ved 5 styk kan man få dem for 50 kr osv jeg kan godt sende, MEN køber betaler porto, og jeg skal have pengene på min konto INDEN afsendelsen! ellers er man velkommen og vælge her hos mig
Næstved
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

onlyme

MilleMus1988 skriver:

Da jeg har sindsygt meget baby legetøj skrabet sammen kan jeg godt se at det er ALT for meget kun til Lukas så derfor skal noget af det sælges, der er frit valg på tingene, de koster 15 kr styk, men ved 5 styk kan man få dem for 50 kr osv jeg kan godt sende, MEN køber betaler porto, og jeg skal have pengene på min konto INDEN afsendelsen! ellers er man velkommen og vælge her hos mig
Næstved

2 små bier fra lamaze billede 3

Kattehovedet med de 3 (ting) der hænger ned billede 2

Blomsten med hang billede 2

Sort hvide hund blomster ting på villede 1

Belino fluen på billede 1

Er det 50kr pp ?

Anmeld

15. juni 2012

onlyme

MilleMus1988 skriver:

Næstved

Den i midten af blomst elefnt og barnevognsranden på billede 1 er det lamaze ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.