Hvad skal vi lave imorgen i KBH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Malli

ja det er nemlig det.

Bor selv i københavn, og man kan nogen gange ikke se 'skoven for bar træer', så det er godt med lidt friske øjne.

Og min dreng på 2 år og 3 måneder er glad for biblioteket, men jeg tror a en der er lidt ældre, som de 2½-3 år vil synes det er endnu bedre.

Og det er en god blanding for forældre til a være på, men børnene kan også nemt selv finde på aktiviteter.

Du har helt ret, det er kun de store seværdigheder man ikke lige sådan glemmer, men synes hurtigt at man bliver plattet for en masse penge, og med et barn på 2 1/2 som ikke forstår at man ikke kan prøve et hav af karrusel ture på bakken, så forsvinder det hyggelige ligesom ved det!

Er der nogen biblioteker du kan anbefale, som er ekstra børne venlige/hyggelige?

Men det ser ud til vi ikke skal kede os i morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Malli

Tulle28 skriver:

Ja det kan man godt, bus nr 35 kører derud (kan du fange på Sundbyvesterplads, så vidt jeg lige kan se). Det er SÅ hyggeligt og udover fly er der en ret god legeplads.

tak for hjælpen, det lyder ikke til at være alt for kringlet... Der bliver lidt at vælge mellem, men det er jo skønt, for så er der lidt i posen til en anden god gang 

Anmeld

27. maj 2012

Malli

Carl-Emil's mor skriver:

hvis nu vejret bliver dårligt så tag zoologiske museum

Der var jeg lige inde og kigge på deres hjemmeside. De har lukket om mandagen, og også i morgen, selvom det er helligdag 

Anmeld

27. maj 2012

Tulle28

Malli skriver:

tak for hjælpen, det lyder ikke til at være alt for kringlet... Der bliver lidt at vælge mellem, men det er jo skønt, for så er der lidt i posen til en anden god gang 

Nemlig:-) Og ellers er der altså ret skønt på Amager strand i de her dage - og det er ikke for koldt til at soppe:-)

Anmeld

27. maj 2012

LR85

Malli skriver:

Du har helt ret, det er kun de store seværdigheder man ikke lige sådan glemmer, men synes hurtigt at man bliver plattet for en masse penge, og med et barn på 2 1/2 som ikke forstår at man ikke kan prøve et hav af karrusel ture på bakken, så forsvinder det hyggelige ligesom ved det!

Er der nogen biblioteker du kan anbefale, som er ekstra børne venlige/hyggelige?

Men det ser ud til vi ikke skal kede os i morgen 

Desværre ikke helt. 

Har været på et på østerbro, jagtvej som var godt. 

Og et på amager, som også var fint

Tror du må prøve dig frem i dit nærmiljø. Ved der er mange gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.