Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg får ham til at forstå...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Skriver anonymt, da det er et sensitivt emne. Normalt er jeg ret åben omkring det, men vil gerne respektere min mand. Så gætter i hvem jeg er, vær sød at respektere at jeg her ønsker at være anonym.

Da jeg var barn blev jeg udnyttet sexuelt af min biologiske far. Det foregik hele min barndom og han var ude og inde af fengsel flere gange for det, da min mor ikke kunne sige stop til deres forhold.

Det har ressulteret i at idag er der få ting der giver flaschbacks, hvor jeg gennoplever dele af overgrebene, el. blot den følelse i maven af overgreb. Ud over de få ting, har jeg et velfungerende liv på alle punkter. Dette gælder også den intime del.

Der er 3 ting der trigger det hos mig.

En bestemt aftershave han brugte (ikke noget problem, den fremstilles ikke mere)

En bestemt lotion (da han brugte denne til at smøre mig dernede under overgrebene)

Og at blive nusset så stille at det kilder

Den sidste er blevet et problem.

I starten af vores forhold sagde jeg bare at jeg ikke brød mig om det. Men vi har et forhold med modspil og normalt dejlige drillerier. Min mand synes jeg er verdens mest sexede kvinde, fordi jeg har sydlansk temperament. Jeg har foertalt ham hvorfor jeg ikke kan have han kilder eller nusser mig på den måde. Men han fatter det bare ikke, han elsker jo selv at blive nusset på den måde.

Her til aften endte det med et kæmpe skænderi. Jeg blev ved med at sige, så hold dog op og senere kom for fanden på. Men han ville bare ikke stoppe, til sidst blev jeg så ked af det at jeg sagde, at jeg ikke fattede han blev ved, når det starter de følelser i mig.

Her nåede han så ikke at svare, for jeg var on and of ved at lave mad og skulle i køkkenet igen. Da jeg så kom ind med den lækre middag jeg havde lavet, var han pisse sur. Jeg havde i stressen med madlavningen, da længe glemt det hendte. Og blev pisse sur over hans muthed og vrissen af mig. Og sagde så sig dog hvad fanden du er så sur over. Så giver han sig til med foden at puffe til mig og sætter hæl og tær i mig for at lave nusse ting der gør ondt. Og vrisser til mig at det er sådan jeg vil have det. Og at han jo bare er pedofil, hvis han gør det anderledes. Jeg blev så ked af det, for jeg har aldrig sagt sådan noget til ham, kun hvad der trigger det og at det ikke kan ændres. Fortalte ham det helt i starten af vores forhold, så han kunne tage stilling til om det var noget han kunne leve med.

Jeg er bund ulykkelig lige nu. For jeg føler det som et nyt overgreb. At han lige har brugt den incest jeg har været ude for imod mig på en rigtig grim måde. Da jeg så gik ned i soveværelset for at græde i fred, blev han ved med at komme ned til mig og sige, jeg skulle komme op i stuen. Da jeg så græd endnu mere sagde han til mig at jeg er syg i hovedet.

Sidder nu i stuen. Og han kan ikke se han har gjort noget forkert. Han er sur over jeg skriver herinde om det. Og tirrer mig.

Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få ham til at holde op med den nussen/drillen på anden måde. Han stopper jo ikke før jeg har de følelser og som regel ikke før jeg husker ham på hvorfor. Hvad ville i gørre og sige for at få ham til at foestå. Normalt elsker vi jo hinanden og har det skide godt. Og jeg skænker ikke overgreb og dårlige ting en tanke. Er bare totalt på bar bund, hvad fanden gør jeg?

Tak fordi i læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

iris-mor

Åh for pokker da søde tøs. Sikke en opvækst!!

Jeg ved ikke helt, hvordan du og manden inbyrdes kan løse problemet, men pt er jeg selv ret optaget af hypnose, så tænkte om du måske under en hypnose kunne få kroppen til at adskille det, der skete dengang fra den tid du er i nu. Du ved sådan at nusse pusse fra din - åh er ved at skrive kl.... far, er en ting noget helt forskelligt fra den kærligehed og nusse pusse din partner giver og gerne vil. Bare en tanke

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

iris-mor skriver:

Åh for pokker da søde tøs. Sikke en opvækst!!

Jeg ved ikke helt, hvordan du og manden inbyrdes kan løse problemet, men pt er jeg selv ret optaget af hypnose, så tænkte om du måske under en hypnose kunne få kroppen til at adskille det, der skete dengang fra den tid du er i nu. Du ved sådan at nusse pusse fra din - åh er ved at skrive kl.... far, er en ting noget helt forskelligt fra den kærligehed og nusse pusse din partner giver og gerne vil. Bare en tanke

problemet er måden han gør det på. jeg elsker at blive nusset med hele håndfladen på med armens vægt bag. men ikke med fingerspidser der næsten ikke rører. forstår ikke hvorfor han ikke bare kan gøre det som jeg nyder det. og lade være med at drille på den måde. han kan da finde uttallige andre måder normalt.

jeg er bange for hypnose. det giver mig myrrekryb.

Anmeld

27. maj 2012

klmf

Hold da op

Håber virkelig inderligt at din mand fortryder den pædofili-bemærkning og at det var et tankeløst enkeltstående tilfælde.

Når det så er sagt, så tror jeg måske en anden (en professionel) skal på banen her. Du har forklaret ham, hvad du ikke kan lide og hvorfor du ikke kan lide det. Og så burde det bare være det. Det lyder egentlig så simpelt i mine ører, at jeg slet ikke forstår, at din mand ikke bare kan forstå det Så måske skal der en anden til, en der kan forklare ham på en saglig måde noget om, hvad der rent psykologisk er på spil for et incestoffer - og at det rent faktisk ikke har en dyt med ham at gøre, han skal for dælen da bare lade være at gøre de ting, der trigger dig!!! Åh altså, bliver sgu helt vred på dine vegne

Anmeld

27. maj 2012

aarhusmor

Det kan jeg nikke genkendende til. Når jeg af og til oplever at min mand gør ting der minder om det min storebror gjorde, så går jeg helt i stå. Jeg fortæller ham straks hvordan jeg har det og han stopper omgående.

Og det skal din mand også. Det er så forkert af ham at reagere som han gør. Jeg bliver så sindsygt sur på ham. Jeg forstår godt hvorfor han tænker som han gør. Han tænker at du føler han er pædofil fordi han bare vil elsker dig som en almindelig mand elsker sin kvinde. Så du bliver simpelthen nød til at skrive det her til ham sort på hvidt!

Du er en sød og dejlig mand som gerne må røre mig. Uanset hvordan du rører ved mig, så ved jeg at du elsker mig og at du ikke gør noget forkert. Men når det kilder mig på den bestemte måde, så må du forstå at det er den samme måde min far forsøgte at få mig "klar" på og jeg er ved at brække mig og jeg stivner. Du må finde en anden måde at vise din kærlighed til mig på. Det kan f.eks. være at ae mig på håret, kysse mig på maven etc. etc. noget som du nu kan lide. Det er den eneste måde vi kan være sammen om det her på.

Anmeld

27. maj 2012

modesty

Jeg plejer som regel at være irriteret over hvor hurtigt kvinder herinde farer i flint over mænd som de synes opfører sig urimeligt. Jeg synes at det er vigtigt at se tingene fra begge sider.

Men her må jeg altså sige:

Din mand er en kæmpe idiot hvis han ikke kan forstå dig og hvis han bliver ved med at gøre noget du ikke bryder dig om grundet overgreb! Hvad fanden altså. Helt ærligt. Han skal da bare stoppe med at røre dig på den måde og så er den ikke længere. Og hvis han glemmer det engang imellem, fair nok, det kan jo ske. Men så skal han sgu ikke blive fornærmet over at du beder ham om at stoppe - så skal han bare stoppe.

Og at han kalder dig syg... Fuck. Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige. Hvad bilder han sig ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.