Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Skriver anonymt, da det er et sensitivt emne. Normalt er jeg ret åben omkring det, men vil gerne respektere min mand. Så gætter i hvem jeg er, vær sød at respektere at jeg her ønsker at være anonym.
Da jeg var barn blev jeg udnyttet sexuelt af min biologiske far. Det foregik hele min barndom og han var ude og inde af fengsel flere gange for det, da min mor ikke kunne sige stop til deres forhold.
Det har ressulteret i at idag er der få ting der giver flaschbacks, hvor jeg gennoplever dele af overgrebene, el. blot den følelse i maven af overgreb. Ud over de få ting, har jeg et velfungerende liv på alle punkter. Dette gælder også den intime del.
Der er 3 ting der trigger det hos mig.
En bestemt aftershave han brugte (ikke noget problem, den fremstilles ikke mere)
En bestemt lotion (da han brugte denne til at smøre mig dernede under overgrebene)
Og at blive nusset så stille at det kilder
Den sidste er blevet et problem.
I starten af vores forhold sagde jeg bare at jeg ikke brød mig om det. Men vi har et forhold med modspil og normalt dejlige drillerier. Min mand synes jeg er verdens mest sexede kvinde, fordi jeg har sydlansk temperament. Jeg har foertalt ham hvorfor jeg ikke kan have han kilder eller nusser mig på den måde. Men han fatter det bare ikke, han elsker jo selv at blive nusset på den måde.
Her til aften endte det med et kæmpe skænderi. Jeg blev ved med at sige, så hold dog op og senere kom for fanden på. Men han ville bare ikke stoppe, til sidst blev jeg så ked af det at jeg sagde, at jeg ikke fattede han blev ved, når det starter de følelser i mig.
Her nåede han så ikke at svare, for jeg var on and of ved at lave mad og skulle i køkkenet igen. Da jeg så kom ind med den lækre middag jeg havde lavet, var han pisse sur. Jeg havde i stressen med madlavningen, da længe glemt det hendte. Og blev pisse sur over hans muthed og vrissen af mig. Og sagde så sig dog hvad fanden du er så sur over. Så giver han sig til med foden at puffe til mig og sætter hæl og tær i mig for at lave nusse ting der gør ondt. Og vrisser til mig at det er sådan jeg vil have det. Og at han jo bare er pedofil, hvis han gør det anderledes. Jeg blev så ked af det, for jeg har aldrig sagt sådan noget til ham, kun hvad der trigger det og at det ikke kan ændres. Fortalte ham det helt i starten af vores forhold, så han kunne tage stilling til om det var noget han kunne leve med.
Jeg er bund ulykkelig lige nu. For jeg føler det som et nyt overgreb. At han lige har brugt den incest jeg har været ude for imod mig på en rigtig grim måde. Da jeg så gik ned i soveværelset for at græde i fred, blev han ved med at komme ned til mig og sige, jeg skulle komme op i stuen. Da jeg så græd endnu mere sagde han til mig at jeg er syg i hovedet.
Sidder nu i stuen. Og han kan ikke se han har gjort noget forkert. Han er sur over jeg skriver herinde om det. Og tirrer mig.
Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få ham til at holde op med den nussen/drillen på anden måde. Han stopper jo ikke før jeg har de følelser og som regel ikke før jeg husker ham på hvorfor. Hvad ville i gørre og sige for at få ham til at foestå. Normalt elsker vi jo hinanden og har det skide godt. Og jeg skænker ikke overgreb og dårlige ting en tanke. Er bare totalt på bar bund, hvad fanden gør jeg? 
Tak fordi i læste med.