Nogen der handler daglig varer i Tyskland (ik grænse butik)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

cecilie1984

Overvejer at gøre det da jeg har hørt det godt kan svarer sig.

altså så at købe ind til en hel mdr.

jeg tænker ikke at købe ind ved grænse butikkerne men mere de store butikker i flensborg.

Nogen der har prøvet det?? Og ved om de måske tager dankort eller man skal veksle penge hjemmefra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du kører ned i Real, så mener jeg faktisk at de tager Dankort og Mastercard - hæng mig ikke op på det!

Og det kommer altså meget an på hvad man handler om det kan betale sig, vil jeg så lige hilse og sige.

Kød kan betale sig, men resten skulle være ligeså billigt/dyrt i DK.

Anmeld

2. juni 2012

Nessie

Vi var faktisk i Real i Førde Park i sidste måned og handle, og der var en del at spare på kød, men man skal selvfølgelig se sig for, og ikke bare tage det første det bedste, for de har bestemt også dyre varer.

Jeg købte også pasta, ris og æg osv., men igen, skal man lige kigge sig for, for priserne varierer meget. Ellers har de alt dernede, det er et stort supermarked, og har vist nærmest alt

Vi har Visa/Dankort, og det tog de uden problemer

Anmeld

2. juni 2012

funklestjernmoren

Hejsa,

vi handler derned når vi alligevel kommer tilbage fra familien i Tyskland. Og ja, det betaler sig. Men lige som de andre siger, skal man være obs på forskellige mærkevarer - de kan alligevel være dyrt - og så køb REALs egenmærke i stedet for. Nogle ting...mælk, smør, ost...er endnu billiger i Aldi, som ligger på den anden side af Fördeparken (REAL tilhører Fördeparken). Men REALs osteteke SKAL opleves!

Og nu skal i se her nedunder og klik på linket...så kan man spare yderlige penge ved kun at udskrive deres rabatbilleter speciell til danske kunder! Det er en super service.Og den aktuelle reklame findes der også. 1 € svarer til ca. 7,5 DKK.

http://www.real.de/auslandskunden/landingpage.html?tx_Wfp2RealInternationalCustomer_pil[lang]=dk&bkz=8274

Man kan godt betale med Dankort.

God shoppingtur

Katharina :-)

Anmeld

2. juni 2012

Maja88

ja real, sky eller edeka...

real tager dankort.. gør de andre ikke

Anmeld

2. juni 2012

Plysbjørnen

cecilie1984 skriver:

Overvejer at gøre det da jeg har hørt det godt kan svarer sig.

altså så at købe ind til en hel mdr.

jeg tænker ikke at købe ind ved grænse butikkerne men mere de store butikker i flensborg.

Nogen der har prøvet det?? Og ved om de måske tager dankort eller man skal veksle penge hjemmefra

Jeg handler i Fördepark (Real), og de tager Dankort, men de tager også danske sedler, du får dog Euro tilbage.

Anmeld

2. juni 2012

Plysbjørnen

rikkeregnbue skriver:

Hvis du kører ned i Real, så mener jeg faktisk at de tager Dankort og Mastercard - hæng mig ikke op på det!

Og det kommer altså meget an på hvad man handler om det kan betale sig, vil jeg så lige hilse og sige.

Kød kan betale sig, men resten skulle være ligeså billigt/dyrt i DK.

Smør (kærgården Balance) ca 12 kr pr. pakke, Margerine (Lätta) også ca 12, for et pund.

Sukker ca 3,5 kr. pr kilo det gælder også mel.

Coca cola ca 12 kr for 2 liter. pasta ca 3,5 kr. pr pose...

Juice ca 6 kr for 1,5 liter.

Det er bare nogen af priserne...

Kan du handle til den pris her hjemme vil jeg gerne vide hvor du handler henne

Anmeld

2. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Aniteb skriver:

Smør (kærgården Balance) ca 12 kr pr. pakke, Margerine (Lätta) også ca 12, for et pund.

Sukker ca 3,5 kr. pr kilo det gælder også mel.

Coca cola ca 12 kr for 2 liter. pasta ca 3,5 kr. pr pose...

Juice ca 6 kr for 1,5 liter.

Det er bare nogen af priserne...

Kan du handle til den pris her hjemme vil jeg gerne vide hvor du handler henne

Det har jeg så aldrig set dernede, så det er jeg da meget ked af!

Anmeld

2. juni 2012

Plysbjørnen

rikkeregnbue skriver:

Det har jeg så aldrig set dernede, så det er jeg da meget ked af!

Det er det jeg plejer at give for det der nede, og jeg handler ca hver 3. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.