Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseRH skriver: av av! aftersun! og et lunket bad som de andre siger
av av! aftersun! og et lunket bad som de andre siger
Har desværre ingen aftersun ..Men ja , smutter også i bad omlidt ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Det gør jeg også efter mine gæster er gået .. Er helt kogt
Det gør jeg også efter mine gæster er gået .. Er helt kogt
Der ser heller ikke ligefrem rart ud! Har I en aloe vera plante? Ellers ville jeg altså haste på apoteket og købe creme med aloe vera i. Det hjælper med garanti, og det hjælper meget
morethanperfect skriver: Åhh ja . Gid jeg havde noget ..Hahaha ej undskyld
Åhh ja . Gid jeg havde noget ..Hahaha ej undskyld
det må du skaffe dig det er SÅ godt...
det gjorde SÅ nuller naller at skulle sætte sig ned
morethanperfect skriver: Meen , alligevel er dette sket ..Har været ude hele dagen fra kl. 10. til kl. 7 og nu ser jeg sådan ud ..Har brugt factor 30 , og har smurgt på 5 gange i løbet af dagen , alliegvel ser jeg sådan ud nu .. ! AV !HUSK SOLCREME ! SOM VIRKER
Meen , alligevel er dette sket ..Har været ude hele dagen fra kl. 10. til kl. 7 og nu ser jeg sådan ud ..Har brugt factor 30 , og har smurgt på 5 gange i løbet af dagen , alliegvel ser jeg sådan ud nu .. ! AV !HUSK SOLCREME ! SOM VIRKER
Åh nej det kommer til at gøre naaaaasssssssss!!!
Aaaavvvvvv det er da helt vildt!
Men ens hud er jo også meget mere modtagelig for sol når man er gravid! Måske er det der den er "gået gal".
Den var ikke for gammel den der solcreme?
Puha har helt ondt af dig!
Av av...
Ja man skal huske at kassere sidste års solcreme og købe en ny, når solsæsonen starter - en solcreme der har været åben og er fra sidste sommer duer ikke mere.
Ved selvfølgelig ikke om det er det, der har været problemet i dit tilfælde, god heling!
Av
Så selv sådan ud for et par dage siden.. er heldigvis blevet brunt nu i stedet for..
Gjorde SÅ ondt at sove på ryggen og på siden...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128