Bekymret over at være bekymret?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Jupiter

Ja som overskriften lyder, så tænker jeg en hel masse over det her med at folk siger at man ikke skal gå og bekymre sig hele tiden, da det kan påvirke projekt baby.

Jeg føler mig hverken stresset eller bekymret for om det nu skal lykkes - vi har kun prøvet i 1½ måned.

Men jeg kan sgu ikke lige greje om jeg alligevel er for bekymret over om jeg nu går hen og bliver bekymret?!?

Yep nogle af os skal jo være lidt små-tossede, så den påtager jeg mig  Har I andre (eller har haft) lignende tanker? Og hvordan er det gået for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Miss Church

Stlun07 skriver:

Ja som overskriften lyder, så tænker jeg en hel masse over det her med at folk siger at man ikke skal gå og bekymre sig hele tiden, da det kan påvirke projekt baby.

Jeg føler mig hverken stresset eller bekymret for om det nu skal lykkes - vi har kun prøvet i 1½ måned.

Men jeg kan sgu ikke lige greje om jeg alligevel er for bekymret over om jeg nu går hen og bliver bekymret?!?

Yep nogle af os skal jo være lidt små-tossede, så den påtager jeg mig  Har I andre (eller har haft) lignende tanker? Og hvordan er det gået for jer?

Jeg tror det er meget normalt Jeg har det hvert fald på samme måde. Synes ikke at jeg er stresses over det, men alligevel tænker jeg på det nærmest konstant! Hehe

Held og lykke med PB 

Anmeld

31. maj 2012

Jupiter

Miss Church skriver:

Jeg tror det er meget normalt Jeg har det hvert fald på samme måde. Synes ikke at jeg er stresses over det, men alligevel tænker jeg på det nærmest konstant! Hehe

Held og lykke med PB 

Mange tak

Det hjælper altid lidt at man ikke er den eneste

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Stlun07 skriver:

Jeg har det allerede sådan, på forskud

Anmeld

12. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Jeg har det allerede sådan, på forskud

Hehe, så er du lige så godt stillet som jeg var

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Stlun07 skriver:

Hehe, så er du lige så godt stillet som jeg var

Ja, det må jeg være Kunne se I ikke har været i gang så længe endnu.

Anmeld

12. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Ja, det må jeg være Kunne se I ikke har været i gang så længe endnu.

Nej jeg skal kun teste for 2. gang her på fredag (hvis altså mens ikke kommer i vejen)

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Stlun07 skriver:

Nej jeg skal kun teste for 2. gang her på fredag (hvis altså mens ikke kommer i vejen)

Det bliver meget spændende Du må lige give up-date..

Anmeld

12. juni 2012

Jupiter

Miss-86 skriver:

Det bliver meget spændende Du må lige give up-date..

Det skal jeg gerne gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.