Andre end mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Chiip91

Yurie skriver:

seriøst en bitch!! er det ikke meningen at de skal hjælpe, ikke nedhakke.?? Jeg havde kontaktet hendes chef og fortalt at du føler dig forkert behandlet.. 

Præcis, føler bare hun tager det hele personligt!!
Ja kunne self godt ringe til hendes chef. Hun har bare sagt at hvis jeg modarbejder hende går det ud over mig og min datters tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Krussedulle

Chiip91 skriver:

Ja kunne self godt ringe til hendes chef. Hun har bare sagt at hvis jeg modarbejder hende går det ud over mig og min datters tid  

Få det på skrift! Det har du krav på!

Og gå til din Sagsbehandler! Den opførsel skal du ikke finde dig i!

Anmeld

27. maj 2012

TNBC

Chiip91 skriver:

det er en trussel og det må man ik. 

Anmeld

27. maj 2012

Loa

Chiip91 skriver:

Nej, det er en fra børn og unge afdelingen. Men hun siger selv hun er min datters "advokat"

Kan da bare slet ikke forstå at en professionel ansat kan opfører sig sådan! Jeg er i chok! Jeg ville klart bede om at få en anden på sagen...

Anmeld

27. maj 2012

4kløver

Få papir på og så ville jeg nok gå til avisen. Vis de ikke vil hjælpe dig.

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

få alle hendes udtagelser på skrift og båndoptagelser.. også gå til chefen muligvis borgmesteren.. ja gå til top..

Anmeld

28. maj 2012

LineSchack

Vil lige sende et kram med på vejen. Det godt nok grotesk..Et baen har det bedst hos sin mor og man  burde som udgangspunkt forsøge at støtte det forhold frem for at drage forhastede konklusioner. Især med alle de muligheder der findes idag.. Vil som de andre tøser, også give dig rådet om at klage og få et andet syn på sagen for det der lyder bare ledet. Og det skal ingen finde sig i... Ønsker dig al held og lykke. 

Anmeld

28. maj 2012

Chiip91

Krussedulle skriver:

Få det på skrift! Det har du krav på!

Og gå til din Sagsbehandler! Den opførsel skal du ikke finde dig i!

Finder mig skam heller ikke i det!

Altså og få hele hendes beslutning på skrift ? For jeg synes selv at ALT det hun har skrevet om mig er løgn. bla. skriver hun at min eks har "bokset" mig i maven under min graviditet, og jeg ikke sagde noget til det, og at jeg bare gav ham lov!!! Han har aldrig haft en gravid kæreste før, så det eneste han har gjort ved min mave er at han har buffet til den med en arm - f.eks mens han sov eller han har  kommet til og ramme min mave ved et uheld, men ALDRIG noget voldsomt

Anmeld

28. maj 2012

Chiip91

Tusinde mange tak for alle jeres svar, Har fået rigtig mange gode råd, og tager dem 110% til mig,  Snakker med min sagsbehandler her den 31 når jeg har møde med hende, og høre hvad hun har og sige

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

forhør om du kan få en ny "advokat" og hvis ikke dette kan lade sig gøre, ville jeg enten prøve at snakke med den gratis advokat hjælp, der findes i de fleste kommuner, eller have en kompetent bisidder med til alle møder, som bla kan skrive ned hvad der bliver sagt og hvad i bliver enige om og du kan til enhver tid bede om agtindsigt i din sag, så du præcist kan se hvad de skriver og klage hvis de skriver forkert/laver fejl

håber det bedste for jer så du snart kan få din datter hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.