Jeg savner!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

Hold op hvor jeg savner min familie!!
Vi er næsten lige flyttet fra en ende af landet til en anden og nu hvor sommeren er kommet, SAVNER jeg bare min familie og mit barns bedsteforældre. Vi ses ikke så tit pga afstanden (3½ times kørsel hver vej) og jeg savner dem bare så meget... savner bare at kunne køre forbi eller ringe og aftale noget med weekenden. Vi har ingen familie her hvor vi bor nu og der er ikke udsigt til, at vi kan flytte tilbage lige foreløbig Jeg harheller ikke nogen venner her, så mine dage er bare ofte ens og trivielle med mit barn, udover MG og div. babyting.
Vi så dog heller ikke hinanden så ofte da vi boede tæt på hinanden, men nu hvor vi har fået barn, er det en helt anden sag...

JEG SAVNER DEM!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Ditte-3

kender det godt, godt nok er vi kun flytted en time væk men syntes også det langt når man er vand til bare at rande der over på 2-4 min s du får lige et stort  med her fra

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Hold op hvor jeg savner min familie!!
Vi er næsten lige flyttet fra en ende af landet til en anden og nu hvor sommeren er kommet, SAVNER jeg bare min familie og mit barns bedsteforældre. Vi ses ikke så tit pga afstanden (3½ times kørsel hver vej) og jeg savner dem bare så meget... savner bare at kunne køre forbi eller ringe og aftale noget med weekenden. Vi har ingen familie her hvor vi bor nu og der er ikke udsigt til, at vi kan flytte tilbage lige foreløbig Jeg harheller ikke nogen venner her, så mine dage er bare ofte ens og trivielle med mit barn, udover MG og div. babyting.
Vi så dog heller ikke hinanden så ofte da vi boede tæt på hinanden, men nu hvor vi har fået barn, er det en helt anden sag...

JEG SAVNER DEM!!!!!

Hvorfor er i flyttet så langt væk ? 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Hvorfor er i flyttet så langt væk ? 

Fordi min mand fik et job han ikke kunne sige nej til efter at have været arbejdsløs i ½ år

Anmeld

27. maj 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Fordi min mand fik et job han ikke kunne sige nej til efter at have været arbejdsløs i ½ år

Okay ikke sjovt. Håber du klare dig

Anmeld

27. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Hvor i landet bor I nu??

Anmeld

27. maj 2012

Jupiter

Jeg kender følelsen alt for godt.

Jeg flyttede 3 timer væk for at flytte ind hos min kæreste. Begge vores familier bor 3 timer væk.

Det første år var bare svært - ingen venner eller ting at slå tiden ihjel med.

I dag er der gået 5 år, og jeg ELSKER at bo hvor vi gør.

Selvfølgelig savner jeg dem derhjemme, men man sætter bare så meget mere pris på tiden man har med dem, når det ikke lige er hver dag. Og så blander de sig heller ikke i alt

Op med humøret - du får snart en omgangskreds at bruge tid med, du skal bare kaste dig ud i en masse i nærområdet, og så skal du ikke give op!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.