Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er i uge 34 og sidder i sommerhus, med udsigt til lækreste strand, men må jeg endelig godt bade i havvandet?? Vi var nede og soppe i går og vandet virker rimeligt varmt!!
Og med må tænker jeg forresten mest på vand temperaturen!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Er i uge 34 og sidder i sommerhus, med udsigt til lækreste strand, men må jeg endelig godt bade i havvandet?? Vi var nede og soppe i går og vandet virker rimeligt varmt!! Og med må tænker jeg forresten mest på vand temperaturen!! Vh stine
Det tror jeg da godt du må :-)
Nattøs skriver: Det tror jeg da godt du må :-)
Ja tror du ik godt jeg må det?? Det er i hvert fald meget fristende!!
Det er mere det om hav vandet stadig var for koldt? Vh stine
pemiro skriver: Så længe det ikke er ubehageligt for dig tror jeg heller ikke det er for baby.. Jo bedre du har det jo bedre har bebs det nok også...
Så længe det ikke er ubehageligt for dig tror jeg heller ikke det er for baby.. Jo bedre du har det jo bedre har bebs det nok også...
Ja tænker også at når jeg nu går her og koger i varmen, ku det være lækkert at hoppe i havet... Vandet ser så dejligt ud og min bikini har ik været ude og svømme siden midten af sep, sidste år... Og og og og.... Vh stine
StineW79 skriver: Ja tror du ik godt jeg må det?? Det er i hvert fald meget fristende!! Det er mere det om hav vandet stadig var for koldt? Vh stine
De sidste par dage har jeg kaldt brugeren for stranden for vandet har været en smule koldt :-) så tror det er det samme
StineW79 skriver: Ja tænker også at når jeg nu går her og koger i varmen, ku det være lækkert at hoppe i havet... Vandet ser så dejligt ud og min bikini har ik været ude og svømme siden midten af sep, sidste år... Og og og og.... Vh stine
pemiro skriver: Hop så i med dig Din krop skal jo nok regulere så baby ikke får det for koldt/ varmt..Go svømmetur
Hop så i med dig Din krop skal jo nok regulere så baby ikke får det for koldt/ varmt..Go svømmetur
Jeg gør det squ, ja jeg gør!! Vh stine
Nattøs skriver: De sidste par dage har jeg kaldt brugeren for stranden for vandet har været en smule koldt :-) så tror det er det samme
Thea har smidt sig selv i seng og sover til middag, så tror farfar og ims ka holde øje med hende, mens jeg tager kærsten i hånden og springer ud i det!! Vh stine
StineW79 skriver: Jeg gør det squ, ja jeg gør!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128