Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvorfor skal Blockbuster have åbent og hvorfor skal JEG på arbejde i det her gode vejr! Forbyd det!!
Dagens sure opstød herfra, hav en dejlig dag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyDream skriver: Hvorfor skal Blockbuster have åbent og hvorfor skal JEG på arbejde i det her gode vejr! Forbyd det!! Dagens sure opstød herfra, hav en dejlig dag!
Hehe.. Sig at nu lukker du og smutter
Hav en go dag
Hvor arbejder du? Skynder mig at sende en virus GG
Ka i ik bare holde sol lukket?? Ligesom i folkeskolen hvor man havde sne fri??? Vh stine
AalborgPigen skriver: Hehe.. Sig at nu lukker du og smutter Hav en go dag
Haha! ja det burde jeg! Vores aircondition er også i stykker nu! Perfekt - her er på ingen måde brændende varmt
- tak og i lige måde!
Blockbuster i Taastrup! Ja send endelig en computervirus så hele systemet går ned
BigBabyDream skriver: Blockbuster i Taastrup! Ja send endelig en computervirupåse hele systemet går ned
Blockbuster i Taastrup! Ja send endelig en computervirupåse hele systemet går ned
Det var det jeg tænkte GG. Der burde altså være regler for man havde fri i så lækkert vejr
StineW79 skriver: Ka i ik bare holde sol lukket?? Ligesom i folkeskolen hvor man havde sne fri??? Vh stine
Det tror jeg, at jeg vil foreslå til min chef lyder som en GOD idé!
Kongmulle skriver: Det var det jeg tænkte GG. Der burde altså være regler for man havde fri i så lækkert vejr
Ja præcis !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128