Philadelphia Marabou :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

=D 

Jeg eeelsker nutella og er tossi med ost.. så tænker at jeg nok godt kan li den.. men er stadig sådan lidt.. hmm dyr! 

Ja også mig men så i Netto at de havde en fra Buko.. Til omkring 19.95.. Tror jeg nok .. Men det syntes jeg også er lidt dyrt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LouiseRH

Første gang jeg så den tænkte jeg.... "ost med chokolade.. bum bum bum,næste gang propper de vel remolade i lortet" xD
Men nu mere man tænker over det er det måske ikke så tosset endda

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Ja også mig men så i Netto at de havde en fra Buko.. Til omkring 19.95.. Tror jeg nok .. Men det syntes jeg også er lidt dyrt . 

Jah stadig dyrt... blev lige her i tråden tidligere, gjort opmærksom på at buko har lavet en også... meeen.. ved nu ikke... tænker mere krydderost når jeg tænker buko.. eller... rejeost eller skinkeost

Philadelphia er mere... let og neutral

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

LouiseRH skriver:

Første gang jeg så den tænkte jeg.... "ost med chokolade.. bum bum bum,næste gang propper de vel remolade i lortet" xD
Men nu mere man tænker over det er det måske ikke så tosset endda

Haha xD

Ja sys ikke det lyder helt skidt.. Men man skal bare liiige tage skridtet videre, haha

Anmeld

27. maj 2012

Missq4

Jeg kan bestemt ikke lide den puha den smager af dårlig nutella med en grim smag af sur ost ad 

Anmeld

27. maj 2012

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Jah stadig dyrt... blev lige her i tråden tidligere, gjort opmærksom på at buko har lavet en også... meeen.. ved nu ikke... tænker mere krydderost når jeg tænker buko.. eller... rejeost eller skinkeost

Philadelphia er mere... let og neutral

Ja tror jeg du har ret i .. Buko laver jo sådan noget mere fast noget.. Hvor det andet er helt blødt  

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Ja tror jeg du har ret i .. Buko laver jo sådan noget mere fast noget.. Hvor det andet er helt blødt  

Præcis =D

Anmeld

27. maj 2012

LouiseRH

IsabellaCiinea skriver:

Haha xD

Ja sys ikke det lyder helt skidt.. Men man skal bare liiige tage skridtet videre, haha

Det kommer jo også an på hvad man er til Hader ost

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

LouiseRH skriver:

Det kommer jo også an på hvad man er til Hader ost

=D ja så er det ik sikkert at det er noget for dig,.. og dog.. tror ikk den som sådan smager af ost..

kan li mange forskellige slags oste.. og elsker nutella... så altså =D for mig er det nok godt

Anmeld

27. maj 2012

BellaCiinea

Missq4 skriver:

Jeg kan bestemt ikke lide den puha den smager af dårlig nutella med en grim smag af sur ost ad 

Ja okay =) hmm man er vidst nødt til at smage den for at finde ud af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.