Hold nu op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

MortilElias2010

.. Så sidder manden og jeg lige så stille i skyggen ved vores bålplads efter Elias er blevet puttet til middag... 

Og så fortæller han at han imorges fik den følelse, for første gang, siden Elias blev født for 2.5 år siden at han syntes vi skal prøve at blive gravide igen om et års tid. 

Jeg troede slet ikke han ville have flere... Og jeg har ikke tænkt så meget over at vi skulle have flere, selvom det kunne være dejligt med søskende til Elias. Men tænker også på hvor svært vi har haft det indbyrdes og så tilsætte et lille barn mere til vores tilværelse.. Ja der er da heldigvis længe til, og det er jo ikke sikkert der sker noget det første stykke tid... Og jeg vil jo egentligt rigtig gerne være mor igen igen  

Ja man kan da godt nok blive overrasket, vi har haft et par virkelig skønne dage så håber det varer ved 

God pinse alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Lykke:)

Ej hvor dejligt tillykke med det! 

Anmeld

27. maj 2012

MortilElias2010

BigBabyDream skriver:

Ej hvor dejligt tillykke med det! 

Tak 

Jeg sidder lige og tygger på det, skal lige fordøjes sådan Pr første input 

Anmeld

27. maj 2012

Lykke:)

MortilElias2010 skriver:

Tak 

Jeg sidder lige og tygger på det, skal lige fordøjes sådan Pr første input 

Ja, det er klart

Anmeld

27. maj 2012

Ma-lu

27. maj 2012

Ma-lu

27. maj 2012

klmf

Det lyder da dejligt med en til hvis I er klar

Anmeld

27. maj 2012

B&J

ej hvor er det dejligt og spænde når i begge to er klar

Anmeld

27. maj 2012

MortilElias2010

Ja og til den tid vil Elias alligevel både være 3 år og børnehavebarn, så det kunne godt passe ind - hvis der er hug i første forsøg, det ved vi jo ikke - om det allerede er for sent eller hvor længe det vil tage... det vil tiden jo vise og kan godt lide at vi har et år til at se på om vi er klar indbyrdes før vi går igang

Jeg regner med at det bliver omkring april-maj-juni vi går igang, ligesom med Elias. Det var skønt at være højgravid i december måned

Og får jeg det job her på torsdag, jeg har ansøgt som er et barselsvikariat på et års tid med mulighed for forlængelse, så passer det også ind.

Syntes sgu det er lidt spændende må jeg indrømme, tænder mere og mere på ideen...

Anmeld

27. maj 2012

Muffin_girl

MortilElias2010 skriver:

.. Så sidder manden og jeg lige så stille i skyggen ved vores bålplads efter Elias er blevet puttet til middag... 

Og så fortæller han at han imorges fik den følelse, for første gang, siden Elias blev født for 2.5 år siden at han syntes vi skal prøve at blive gravide igen om et års tid. 

Jeg troede slet ikke han ville have flere... Og jeg har ikke tænkt så meget over at vi skulle have flere, selvom det kunne være dejligt med søskende til Elias. Men tænker også på hvor svært vi har haft det indbyrdes og så tilsætte et lille barn mere til vores tilværelse.. Ja der er da heldigvis længe til, og det er jo ikke sikkert der sker noget det første stykke tid... Og jeg vil jo egentligt rigtig gerne være mor igen igen  

Ja man kan da godt nok blive overrasket, vi har haft et par virkelig skønne dage så håber det varer ved 

God pinse alle 

Ej hvor dejligt ..  

Ja man kan jo blive positivt overrassket    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.