hjælp - ved ikke hvad det er :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Anonym trådstarter

hej piger og enkelte drenge herinde på skønne baby.dk

jeg er af en eller anden mærkelig grund ramt idag, jeg er blevet så syg ... i min mave, har så tynd mave MEN jeg har ikke ondt i min mave, men nu er jeg begyndt at få nogen mærkelige knopper på mine ben :/ og ved ikke hvad det er?? nogen som ved noget, eller synes det lyder bekendt ?? gider ikke ringe til vagtlægen for får sikkert bare af vide det er noget omgangssyge.. hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

hej piger og enkelte drenge herinde på skønne baby.dk

jeg er af en eller anden mærkelig grund ramt idag, jeg er blevet så syg ... i min mave, har så tynd mave MEN jeg har ikke ondt i min mave, men nu er jeg begyndt at få nogen mærkelige knopper på mine ben :/ og ved ikke hvad det er?? nogen som ved noget, eller synes det lyder bekendt ?? gider ikke ringe til vagtlægen for får sikkert bare af vide det er noget omgangssyge.. hjælp

Kan sagtens være solstik. Nogle får det meget dårligt af det.

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Kan sagtens være solstik. Nogle får det meget dårligt af det.

ja selvfølgelig, men får man ikke kun det hvis man har været ude i solen ?? - har nemlig overhovedet ikke nydt godt af solen de sidste par dage, har arbejdet alle dage hvor det er lyst

Anmeld

27. maj 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

JJon

ja selvfølgelig, men får man ikke kun det hvis man har været ude i solen ?? - har nemlig overhovedet ikke nydt godt af solen de sidste par dage, har arbejdet alle dage hvor det er lyst

Jo men min datter f.eks får også bare knopper af temperaturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.