please læs, og svar hvad i ville gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

LR85

Yurie skriver:

det der med at du elsker ham og derfor ikke kan gaa fra ham, nope!! Er det ikke det voldsofre siger? (ved godt at han ikke er voldlig..) men haaber at du forstaar hvad jeg mener..

Og hvis han virkelig elskede dig, ville han sku ikke fucke saadan med dig. Han er en kaempe nar, der sikkert bare gerne vil have en kaereste. (er der ikke ogsaa noget at gifte/fyre i forhold er lidt mere spaendende?)

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det der med at du elsker ham og derfor ikke kan gaa fra ham, nope!! Er det ikke det voldsofre siger? (ved godt at han ikke er voldlig..) men haaber at du forstaar hvad jeg mener..

Og hvis han virkelig elskede dig, ville han sku ikke fucke saadan med dig. Han er en kaempe nar, der sikkert bare gerne vil have en kaereste. (er der ikke ogsaa noget at gifte/fyre i forhold er lidt mere spaendende?)

jeg ved ikke, det bare rigtig hårdt, jeg gør alt får at undgå at gøre ham jaloux, det siger han også at han gør ved mig og først tænker over tingene bagefter.... Selvom jeg har sagt til ham at han skal prøve at stoppe op en gang imellem og mærke om han var blevet ked af det.. lóg lige lidt hjælper det  vi har et barn sammen så det er bare hårdt!

Anmeld

26. maj 2012

Sara_S

2 ord: DROP HAM! 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jamen så må du huske på a det DU giver ham tilladelse til, er det han gør. 

Jeg var smuttet. Man kan få langt bedre.

Mand dig op, kræv noget a ham. 

jeg prøver og prøver, men syntes sku det svært... For kan ikke lade være med at blive gal og hidsig, og så for jeg bare i hovedt at jeg skal snakke pænt til ham når han også snakker pænt til mig og det irritere mig også, for jeg er bare så gal og vil selvølgelig ikke blive så sur som jeg gør men det bare svært når han såre mig gang på gang

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Sara_S skriver:

2 ord: DROP HAM! 

er bange for jeg vil fortryde det... Hvad nu hvis han ændre sig og så ikke vil ha mig tilbage

Anmeld

26. maj 2012

LR85

Hvad er det værste der kunne ske? 

A du blev alene gor en tid (og kunne nyde lidt egoismetid, venner og veninder)

A du ikke blev løjet overfor?

A du ikke blev holdt for nar? 

A du fik lidt øget selværd?

A du fortjener bedre?

A du ville have muligheden for a finde sammen med en der ville dig det bedste??

Hvorfor så bange for a gøre din tilværelse bedre? Du er jo ikke særlig lykkelig nu, vel? 

Anmeld

27. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

er bange for jeg vil fortryde det... Hvad nu hvis han ændre sig og så ikke vil ha mig tilbage

Helt ærligt...... Han ændre sig jo ikke. 

Det er simpelthen et naivt håb fordi du er forelsket. 

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Hvad er det værste der kunne ske? 

A du blev alene gor en tid (og kunne nyde lidt egoismetid, venner og veninder)

A du ikke blev løjet overfor?

A du ikke blev holdt for nar? 

A du fik lidt øget selværd?

A du fortjener bedre?

A du ville have muligheden for a finde sammen med en der ville dig det bedste??

Hvorfor så bange for a gøre din tilværelse bedre? Du er jo ikke særlig lykkelig nu, vel? 

nej det er jeg ikke 

men elsker ham så meget...

Har heller ingen veninder kun 3 .. 

og så min mor og søster.. Og ja min selvtillid er i bund fordi han har såret mig dybt..

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Helt ærligt...... Han ændre sig jo ikke. 

Det er simpelthen et naivt håb fordi du er forelsket. 

det er bare så svært

Anmeld

27. maj 2012

TNBC

Anonym skriver:

jeg ved ikke, det bare rigtig hårdt, jeg gør alt får at undgå at gøre ham jaloux, det siger han også at han gør ved mig og først tænker over tingene bagefter.... Selvom jeg har sagt til ham at han skal prøve at stoppe op en gang imellem og mærke om han var blevet ked af det.. lóg lige lidt hjælper det  vi har et barn sammen så det er bare hårdt!

et barn? Det goer det bare vaere. Taenk paa hvad barnet hoerer og ser. Det laerer jo af jer. Og det vil laere at man skal vende den anden kind til, naar manden er en idiot. Ind til videre lyver han kun om de ting, hvad hvis det naeste er noget med jeres barn?
Og at han altid kun taenker over tingene bagefter, er bare en daarlig undskyldning. En eller to gang ville jeg forstaa, men ikke hver gang

Jeg synes du skal sige, hvis han ikke stopper, saa er det ud og saa kan det vaere at han ser det paa en anden maade, og hvis han ikke skrider, saa skrid selv og tag barnet med.

Tag dig sammen for dit barns skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.