Hvad må de få?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

twinny

Hej tøser....

Jeg sidder her og tænker hvad drengene må få? eller rettere sagt hvad de ikk må få?

De er jo begyndt og få det samme aftensmad som os?

Det er mere om de må få feta, tzazitik og vinblad? og alle sådan nogle underlige ting... høhø... jaah min mand er græker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

RiUL

Vi giver Oliver alt! Bare ikke for meget chili, det er synd for ham, og heller ikke så meget salt - ellers får han lov at smage på alt! 

Anmeld

26. maj 2012

twinny

RiUL skriver:

Vi giver Oliver alt! Bare ikke for meget chili, det er synd for ham, og heller ikke så meget salt - ellers får han lov at smage på alt! 

Okay... De er vildt, de spiser alt...  De vinblad er simpelthen så sure og klamme... Men de elsker dem (og min mand) hehe... der er en del eddike og i citron i..

Anmeld

26. maj 2012

twinny

RiUL skriver:

chili tror jeg også lige vi holder igen med...

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

RiUL skriver:

Det samme gjorde jeg med Isabella - hun fik lov til at smage alt 

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
twinny skriver:

Hej tøser....

Jeg sidder her og tænker hvad drengene må få? eller rettere sagt hvad de ikk må få?

De er jo begyndt og få det samme aftensmad som os?

Det er mere om de må få feta, tzazitik og vinblad? og alle sådan nogle underlige ting... høhø... jaah min mand er græker.

Her har thea også altid fået det samme som os! Og tænker også at det jo nok er det samme mad din mand er vokset op, så hvis han er helt normal ka din datter sikkert også klare det vh Stine

Anmeld

26. maj 2012

lycly

Julia får stort set alt som kan spises af en baby uden ret mange tænder Jeg ELSKER tzatziki og laver det jævnligt i stedet for sovs - og Julia spiser det gladeligt Efterhånden må de jo få nærmest det samme som os - så længe man holder lidt igen med salten og stærke krydderier  

Anmeld

26. maj 2012

twinny

tak for hjælpen... De får bare det hele på nær meget salt og stærkt...

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

twinny skriver:

Okay... De er vildt, de spiser alt...  De vinblad er simpelthen så sure og klamme... Men de elsker dem (og min mand) hehe... der er en del eddike og i citron i..

Oliver fik også fat i et stykke citron igår, og begyndte lystigt at sutte på det

Lad dem endelig smage lige hvad de har lyst til

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

twinny skriver:

chili tror jeg også lige vi holder igen med...

Hehe, stakkels små munde, hvis de fik sådan en gang stærk mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.