barselspenge pædagoguddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvad får man egentlig i barselspenge under pædagog uddannelsen?

Jeg ved man får 12 ekstra klip hvis det er skoleperioden, men hva hvis man går på barsel i praktik perioden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

christina1991

hvis du går fra i 2 eller 3 praktik dvs. dem der vare et halvt år hvor du får løn får du hvad der svare til kontanthjælp hvilket er ca. 9.000 før skat, hvis du går fra i 3 måneders praktiken dvs. den første uden løn får du det der svare til SU.

hvis du er medlem af PLS (hvilket stærkt kan anbefaldes hvis du skal på barsel) kan de give der et mere konkret svar og ellers kan man kontakte den su ansvarlige på skolen til og med 1. juni og efter der er det su kontoret der bliver oprettet efter 1. juni du skal kontakte

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

christina1991 skriver:

hvis du går fra i 2 eller 3 praktik dvs. dem der vare et halvt år hvor du får løn får du hvad der svare til kontanthjælp hvilket er ca. 9.000 før skat, hvis du går fra i 3 måneders praktiken dvs. den første uden løn får du det der svare til SU.

hvis du er medlem af PLS (hvilket stærkt kan anbefaldes hvis du skal på barsel) kan de give der et mere konkret svar og ellers kan man kontakte den su ansvarlige på skolen til og med 1. juni og efter der er det su kontoret der bliver oprettet efter 1. juni du skal kontakte

Tusind tak for svar

Anmeld

27. maj 2012

christina1991

velbekommen jeg håber du kunne bruge det, ellers er du velkommen til at skrive, hvis du har flere ligende spørgsmål, regler på pædagog uddannelsen er en af de få ting jeg ved noget om  

Anmeld

27. maj 2012

Anonym trådstarter

christina1991 skriver:

velbekommen jeg håber du kunne bruge det, ellers er du velkommen til at skrive, hvis du har flere ligende spørgsmål, regler på pædagog uddannelsen er en af de få ting jeg ved noget om  

Jeg tænker bare om jeg mon får mere.

Jeg har nemlig dagpengeret (den højeste sats)

Så mon jeg bare hoppper over på det, hvis jeg bliver gravid under uddannelsen.

Det er da alligevel lidt flere penge

Man kan blive helt skør af at søge rundt

Anmeld

27. maj 2012

christina1991

hvis du går fra under praktiken (den lønnet) får du dagpenge sats lige meget hvad du fik før da du tæller som en almindelig arbejdsskiver der arbejder 30 timer hvis du går vælger at gå fra udenfor praktiken eller i den praktik der er uden løn gælder de 12 ekstra klip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.