Hår hvornår :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Troldemommi

til jer der har fået baby som er født med meget lidt hår eller intet :-)

Da Johanne kom til verden for 8 måneder siden havde hun kun små gennemsigtige dun på hovedet, og idag er det kun blevet til lidt mere og lidt længere dun :-)

Hvornår fik jeres børn hår efter at være født med intet eller meget lidt??

Monica - som glæder sig til at kunne sætte en lille spænde i Johannes hår :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Mettefpigen

Lukas blev også født med små dun, og han er snart 9 måneder og har ikk fået mget mere hår  Man kan næsten kun se hans hår når jeg smører ham ind i solcreme

Anmeld

26. maj 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Lukas blev også født med små dun, og han er snart 9 måneder og har ikk fået mget mere hår  Man kan næsten kun se hans hår når jeg smører ham ind i solcreme

hahahahaha Ja kender det godt :-)

Jeg syntes Johannes hår er tydeligst er når man tager en hue af hende så stritte det hun har til alle sider :-)

Anmeld

26. maj 2012

Mette.

Monica P skriver:

Da Johanne kom til verden for 8 måneder siden havde hun kun små gennemsigtige dun på hovedet, og idag er det kun blevet til lidt mere og lidt længere dun :-)

Emilie fik først sådan rimeligt med hår da hun blev 1 år nu er hun 2, og har fint lyst krøllet hår.

Jeg var selv helt skaldet, indtil jeg blev over 2 År, som barn.

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Monica P skriver:

Jeg tror Isabella var omkring 9-10 mrd. da hendes hår for alvor begyndte at vokse. Nu er hun 19 mrd. og har stadig ikke det helt vilde - jeg vil sætte hendes lyse hår op!! 

Anmeld

26. maj 2012

KLN

Frida havde os meget lidt hår fra fødslen af. Hun er nu blevet 7 måneder og håret er da blevet en del løngere og der er blevet mere af det, men det er simpelthen så lyst, at man skal være tæt på for at kunne se det..

Anmeld

26. maj 2012

Troldemommi

Mette. skriver:

Emilie fik først sådan rimeligt med hår da hun blev 1 år nu er hun 2, og har fint lyst krøllet hår.

Jeg var selv helt skaldet, indtil jeg blev over 2 År, som barn.

2 år det var da lidt sent men hellere sent end aldrig, jeg glæder mig bare til at se hvilken hårfarve hun får for ligenu er det ret gennemsigtig :-)

Monica

Anmeld

26. maj 2012

Troldemommi

Babymor2010 skriver:

Jeg tror Isabella var omkring 9-10 mrd. da hendes hår for alvor begyndte at vokse. Nu er hun 19 mrd. og har stadig ikke det helt vilde - jeg vil sætte hendes lyse hår op!! 

hvis de 9-10 måneder også gælder for Johanne så skulle det jo snart komme :-)

Glæder mig

Monica

Anmeld

26. maj 2012

Troldemommi

KLN skriver:

Frida havde os meget lidt hår fra fødslen af. Hun er nu blevet 7 måneder og håret er da blevet en del løngere og der er blevet mere af det, men det er simpelthen så lyst, at man skal være tæt på for at kunne se det..

Ja det er så lyst at de jo ser skaldede ud på afstand :-)

Monica

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Monica P skriver:

hvis de 9-10 måneder også gælder for Johanne så skulle det jo snart komme :-)

Glæder mig

Monica

Hihi det eneste der vokser på Isabella pt. er hendes pandehår - krøllerne i nakken er så småt begyndt at vokse med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.