louisekanayo skriver:
Nu har cindy väret urolig hele dagen som hun er hver dag og har väret de sidste 2 en halv uge, det er altid värst om morgenen og om aften der gräder hun og fägter med sine smaa arme og sparker ud med sine smaa ben af bare smerte imens hun gräder og gräder, hun sover kun 2 timer ad gangen saa vaagner hun ved at det gör ondt og hun trykker og presser og puster og träkker vejret med 200 km i timen, saa er hun sulten naar jeg tager hende op men kan daarligt nok faa brystet i munden forde der gör saa ondt saa hun närmest ser ud som om hun kramper og ryster, og forde hun samme tid skal presse og gräde, her til aften har hun nu grädt med smaa pauser i ca 8 timer indtil vidre og hun er stadig ikke faldet til ro, lägen siger det er luft i maven og kolik, jeg tvivler der maa väre noget andet i vejen der maa väre en kur imod det her gal skab jeg gräder höjt hver gang jeg kan se paa hende at det her virkeligt gör ondt og hun gräder/ skriger ! Jeg kan ikke mere nu jeg ser paa den her lille pige lille og uskyldig vrider sig i smerte som om nogen mishandler hende eller bräkker knoglerne i hendes lille späde krop for saadan ser det virkelig ud paa hende, jeg magter ikke mere nu jeg vil slet ikke väre mor mere, jeg önsker hendes smerte skal ha en ende NU !!! jeg har prövet alt fra massage til ben gymnastik til gaia draaber og andre helseprodukter mod kolik osv, jeg tror ikke paa at man bare kan sige det er kolik det slutter i 3 maaneders alderen, der maa väre en anden lösning der maa väre noget man kan göre Jeg magter ikke mere nu !! og jeg kan ikke magte at staa og bare se paa i 3 maaneder hvis det da slutter der ? Jeg VIL !! ikke mere nu !
hver gang det er virkelig slemt er vi nästen paa vej ud af dören for at tage paa hospitalet med hende men saa ender hun alligevel med at blive lidt rolig saa vi ikke kommer afsted .. hvad skal jeg dog göre ? er dybt frustrerret og magtedslös
Åhh synes virkelig det er synd for jer og især for hende. Læste og svarede på dit tidligere indlæg om kolik.
Hvad har du helt præcist prøvet indtil nu?
Jeg tænker om din læge ikke kan hjælpe dig med at finde frem til en kiropraktor?
Har du prøvet mylicon? Ved ikke om man kan få det i Tyskland. Indholdsstoffet hedder dimetikon, måske de kan finde frem til noget lign på dit apotek?
Ellers lactulose. Det hjælper hvis hun har forstoppelse. Jeg har jo som jeg skrev til dig tidligere brugt movicol junior til min søn, men det er efter aftale med lægen.
Håber for jer at der snart er bedring i luften, det kan ikke være sjovt
Anmeld