forår skriver:
Hej
Jeg søger en der kan lave frugtposer med navn på.
Er der mon nogen af jer seje damer der gør det??
KH
Jeg syr rigtig mange poser og også frugtposer. (jeg tror dog bestemt ikke at de er gode nok til at sælges, men jeg giver dem som gaver til veninders børn og Amanda har også en masse).
MEN jeg har fundet ud af at den billigeste måde at lave dem på er at købe pudebetræk uden dynebetræk til i genbrug. Altså de har tit sådan nogle pudebetræk som de sælger til 5 kr pga at dynebetrækket mangler. Hvis man køber børnebetræk er der alle mulige søde motiver på jo.
Så køber jeg billige bånd (fx snørebånd og lukker med en løbegang). Som foer kan man bruge noget vandtæt hvis det er en frugtpose eller også kan man bruge fx et lagen som er glimrende foer (igen 5 kr i genbrug).
Jeg plejer at sy forbogstav på og der tegner jeg det i frihånd på fx lagen-stof og syer det så over på posen.
Det er vildt nemt og billigt at sy selv og let at få pænt 
Her er en jeg har syet til min venindes dreng Marcus (så han skulle jo have et "m" på) 
Jeg er vild med poser. Amanda har poser til lego og poser til legemad og frugtposer og poser til sutter og poser til toiletsager når man er ude at rejse. Faktisk finder jeg betrækkene først og så prøver jeg derefter at opfinde behov for nye poser så jeg kan sy flere 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld