Nogen der laver frugtposer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.915 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

forår

Hej

Jeg søger en der kan lave frugtposer med navn på.

Er der mon nogen af jer seje damer der gør det??

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Maja_4000

Fjolletrold Hun har i hvert fald gjort

Anmeld

25. maj 2012

forår

Maja_4000 skriver:

Fjolletrold Hun har i hvert fald gjort

Tak...det ser jeg lige nærmere på

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

forår skriver:

Hej

KH

Jep, spør fjolletrold Hun har vidst stadig frugtposer, og tror gerne hun vil sætte navn i

Anmeld

25. maj 2012

forår

HeidiØ skriver:

Jep, spør fjolletrold Hun har vidst stadig frugtposer, og tror gerne hun vil sætte navn i

Tak

Jeg har også lige skrevet et brev til hende

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

forår skriver:

Tak

Jeg har også lige skrevet et brev til hende

Er selv ivrig fjolletrold kunde hehe!

Anmeld

25. maj 2012

Barejegsnartergravid

Nu spørger jeg nok fjollet men hvad bruger man en frugtpose til

Anmeld

26. maj 2012

forår

Barejegsnartergravid skriver:

Nu spørger jeg nok fjollet men hvad bruger man en frugtpose til

Det er en stof pose, med noget voksdugs ligende indeni, så den er let at rengøre. Jeg skal bruge den nede i min datters vuggestue til hendes eftermiddagsmad

Anmeld

27. maj 2012

Tona

forår skriver:

Hej

KH

Jeg syr rigtig mange poser og også frugtposer. (jeg tror dog bestemt ikke at de er gode nok til at sælges, men jeg giver dem som gaver til veninders børn og Amanda har også en masse).

MEN jeg har fundet ud af at den billigeste måde at lave dem på er at købe pudebetræk uden dynebetræk til i genbrug. Altså de har tit sådan nogle pudebetræk som de sælger til 5 kr pga at dynebetrækket mangler. Hvis man køber børnebetræk er der alle mulige søde motiver på jo.

Så køber jeg billige bånd (fx snørebånd og lukker med en løbegang). Som foer kan man bruge noget vandtæt hvis det er en frugtpose eller også kan man bruge fx et lagen som er glimrende foer (igen 5 kr i genbrug).

Jeg plejer at sy forbogstav på og der tegner jeg det i frihånd på fx lagen-stof og syer det så over på posen.

Det er vildt nemt og billigt at sy selv og let at få pænt

Her er en jeg har syet til min venindes dreng Marcus (så han skulle jo have et "m" på)

Jeg er vild med poser. Amanda har poser til lego og poser til legemad og frugtposer og poser til sutter og poser til toiletsager når man er ude at rejse. Faktisk finder jeg betrækkene først og så prøver jeg derefter at opfinde behov for nye poser så jeg kan sy flere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2012

forår

Amandas-mor skriver:

Jeg syr rigtig mange poser og også frugtposer. (jeg tror dog bestemt ikke at de er gode nok til at sælges, men jeg giver dem som gaver til veninders børn og Amanda har også en masse).

MEN jeg har fundet ud af at den billigeste måde at lave dem på er at købe pudebetræk uden dynebetræk til i genbrug. Altså de har tit sådan nogle pudebetræk som de sælger til 5 kr pga at dynebetrækket mangler. Hvis man køber børnebetræk er der alle mulige søde motiver på jo.

Så køber jeg billige bånd (fx snørebånd og lukker med en løbegang). Som foer kan man bruge noget vandtæt hvis det er en frugtpose eller også kan man bruge fx et lagen som er glimrende foer (igen 5 kr i genbrug).

Jeg plejer at sy forbogstav på og der tegner jeg det i frihånd på fx lagen-stof og syer det så over på posen.

Det er vildt nemt og billigt at sy selv og let at få pænt

Her er en jeg har syet til min venindes dreng Marcus (så han skulle jo have et "m" på)

Jeg er vild med poser. Amanda har poser til lego og poser til legemad og frugtposer og poser til sutter og poser til toiletsager når man er ude at rejse. Faktisk finder jeg betrækkene først og så prøver jeg derefter at opfinde behov for nye poser så jeg kan sy flere

Hvor er den fin.

Sejt at du laver dem selv, sådan noget dur jeg slet ikke til.

Og det er da så fint med genbrugstingene, super billig måde at lave dem på.

tak for at du viste billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.