Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zeus skriver: Mine med Cajsa var omtrent lige så tynde som den øverste, min kæreste sagde faktisk at han slet ikke kunne se nogen streger Men ehm, den var nu god nok Tillykke Hvor langt tror du, du er henne?
Mine med Cajsa var omtrent lige så tynde som den øverste, min kæreste sagde faktisk at han slet ikke kunne se nogen streger
Men ehm, den var nu god nok
Tillykke Hvor langt tror du, du er henne?
kun 4+2 eller 4+3 ... tabte desværre i april så det er gået pænt stærkt ... men har det bedre denne gang så håber den bette klump bliver derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stinna1006 skriver: du har ikk et billede af din test
du har ikk et billede af din test
uhh nej desværre ikk... Da de ligger på harddisken... Computeren brænder sammen med alle de billeder jeg tager af drengene... høhø...
For den lille spir vokser sig stor og stærk..
TILLYKKE
twinny skriver: uhh nej desværre ikk... Da de ligger på harddisken... Computeren brænder sammen med alle de billeder jeg tager af drengene... høhø... For den lille spir vokser sig stor og stærk..
jeg håber virkelig den bliver derinde denne gang vi har prøvet i 2 år det har været en hård omgang
Stinna1006 skriver: kun 4+2 eller 4+3 ... tabte desværre i april så det er gået pænt stærkt ... men har det bedre denne gang så håber den bette klump bliver derinde
Hvor langt nåede du hen sidst? Tænker nemlig på, om det kan være noget rest hcg der slår ud?
Zeus skriver: Hvor langt nåede du hen sidst? Tænker nemlig på, om det kan være noget rest hcg der slår ud?
kun 6-3 nej det er det ikke... jeg testede 2 uger efter SA og der var den meget meget negativ og har også haft min mens d 26 april men nu jeg kigger i min kalender var det i marts jeg tabte
Stinna1006 skriver: kun 6-3 nej det er det ikke... jeg testede 2 uger efter SA og der var den meget meget negativ og har også haft min mens d 26 april men nu jeg kigger i min kalender var det i marts jeg tabte
Okay, jamen så er vi tilbage på tillykke
syntes også jeg har ekstremt meget udflåd ( våd det meste af tiden )) er det normalt
Stinna1006 skriver: hvad tænker i
hvad tænker i
Poooosetiiiv .. tillykke!
Taaaak... Døjer lidt med udflåd men det skal jo åbenbart være der... Har taget en clere blue orden sagde gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128