er den der endelig.... syntes det er nogle tynde streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Stinna1006

Zeus skriver:

Mine med Cajsa var omtrent lige så tynde som den øverste, min kæreste sagde faktisk at han slet ikke kunne se nogen streger

Men ehm, den var nu god nok

Tillykke Hvor langt tror du, du er henne?

kun 4+2 eller 4+3 ... tabte desværre i april så det er gået pænt stærkt ... men har det bedre denne gang så håber den bette klump bliver derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

twinny

Stinna1006 skriver:

du har ikk et billede af din test

uhh nej desværre ikk... Da de ligger på harddisken... Computeren brænder sammen med alle de billeder jeg tager af drengene... høhø...

For den lille spir vokser sig stor og stærk..

Anmeld

25. maj 2012

otlitrom

TILLYKKE

Anmeld

25. maj 2012

Stinna1006

twinny skriver:

uhh nej desværre ikk... Da de ligger på harddisken... Computeren brænder sammen med alle de billeder jeg tager af drengene... høhø...

For den lille spir vokser sig stor og stærk..

jeg håber virkelig den bliver derinde denne gang vi har prøvet i 2 år det har været en hård omgang

Anmeld

25. maj 2012

Zeus

Stinna1006 skriver:

kun 4+2 eller 4+3 ... tabte desværre i april så det er gået pænt stærkt ... men har det bedre denne gang så håber den bette klump bliver derinde

Hvor langt nåede du hen sidst? Tænker nemlig på, om det kan være noget rest hcg der slår ud?

Anmeld

25. maj 2012

Stinna1006

Zeus skriver:

Hvor langt nåede du hen sidst? Tænker nemlig på, om det kan være noget rest hcg der slår ud?

kun 6-3 nej det er det ikke... jeg testede 2 uger efter SA og der var den meget meget negativ og har også haft min mens d 26 april men nu jeg kigger i min kalender var det i marts jeg tabte

Anmeld

25. maj 2012

Zeus

Stinna1006 skriver:

kun 6-3 nej det er det ikke... jeg testede 2 uger efter SA og der var den meget meget negativ og har også haft min mens d 26 april men nu jeg kigger i min kalender var det i marts jeg tabte

Okay, jamen så er vi tilbage på tillykke

Anmeld

25. maj 2012

Stinna1006

Stinna1006 skriver:

syntes også jeg har ekstremt meget udflåd ( våd det meste af tiden )) er det normalt

Anmeld

26. maj 2012

Camillos

Stinna1006 skriver:

hvad tænker i

Poooosetiiiv .. tillykke!

Anmeld

26. maj 2012

Stinna1006

Taaaak... Døjer lidt med udflåd men det skal jo åbenbart være der... Har taget en clere blue orden sagde gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.