Bum bum bum er gået i tænke boks..
Sagen er at jeg jeg gik fra min eks for 3 mdr. Siden vi har en datter på 2 mdr. Vi har et godt samarbejde, hvor han kommer en times tid om dagen og er sammen med hende og en dags tid hver weekend..
Vi har fået egen lejlighed i "byen" ca. 15 kørsel fra hvor jeg har hus med min eks. Som er lidt ude på landet... Jeg er glad for at bo her, det enesteminus er at jeg ikke kan have hund her (er blevet hos min eks). Og der ingen have eller altan er..
Min bror har så købt et hus han er ved at lave til lejligheder.. 110 kvm med egen terrasse og have.. jeg kan leje det rigtig billigt ca. 4.000 om måneden. Minuset er at det er på samme gade som mit "gamle" hus hvor min eks bor.. tror godt vi kan få det til at fungere men vil være lidt underligt. Men ellers en god by hvor jeg har et godt netværk. Vil dog skulle tage bus hver gang jeg skal noget. Så vil være lidt låst.
De gode ting er at vores datter kan se sin får noget mere og jeg vil kunne beholde min hund.. ulempen er at det er udenfor byen og lidt for tæt på eks...
Uhhh det er svært.
Anmeld