Frustreret over at amme i denne varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

christinak

Puha Jeg sveder, baby sveder og huset er møg varmt selvom vi lufter ud og når vi så sidder tæt sammen og ammer så kamp sveder vi bare, han vil ikke tage ordentlig fat ved brystet som han plejer og det har bare givet ømme bryst vorter og en meget varm og frusteret mor.

Ville ikke noget med indlægget bare ud med mine frustrationer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

JH12

Puha her kamp sveder vi også, og bettepigen vil spise tit og meget oftere her i varmen, men hun bliver næsten helt gennemblødt af det, og alligevel er det næsten den eneste metode hvorpå vi kan få hende til at slappe af dog er det ikke blevet til ømme vorter, men både hende og jeg får varme knopper .. Den her varme må gerne aftage lidt ..

Anmeld

25. maj 2012

christinak

Joyce1986 skriver:

Puha her kamp sveder vi også, og bettepigen vil spise tit og meget oftere her i varmen, men hun bliver næsten helt gennemblødt af det, og alligevel er det næsten den eneste metode hvorpå vi kan få hende til at slappe af dog er det ikke blevet til ømme vorter, men både hende og jeg får varme knopper .. Den her varme må gerne aftage lidt ..

Han spiser også ofte, og er bare fyldt med varmeknopper.

Ønsker det snart bliver køligere 

Anmeld

25. maj 2012

JH12

christinak skriver:

Han spiser også ofte, og er bare fyldt med varmeknopper.

Ønsker det snart bliver køligere 

Synes det er enormt synd for de små her i varmen, men det er næsten også helt udholdeligt at amme her i varmen..

Anmeld

25. maj 2012

lycly

Åh jeg kan godt huske det fra da jeg ammede min datter sidste sommer. Synes også det var rigtig slemt om natten. Faldt nogen gange i søvn mens jeg ammede hende og når man vågnede var vi begge badet i sved. Ikke rart Så forstår din frustration !

Anmeld

26. maj 2012

fairlady

Fik min den første i maj, for 4 år siden. Hele sommeren var også bare hammervarm og vi kunne ikke holde andet ud, end at sidde indedøre hele tiden. Huden klister bare, når man så ammer.

Nu er jeg gravid i uge 28 og alle spørger om jeg dog ikke bare har det helt vildt varmt. Men jeg må tilstå at jeg syntes det var mere strengt dengang det var varmt og jeg havde en lille nyfødt. Så føler virkelig med jer!

Anmeld

26. maj 2012

Bonde-liv

jeg har tømt en "vanddunk" til noget hårshine som nu har vand i. så puster vi det jævnligt på os. der er så lidt det ikke er for meget

Anmeld

26. maj 2012

Babydreams

Uha, har det på samme måde!

Lucas er 3 mdr, og ammer ham ca hver 2 time, det jo absolut vigtigt de får væske de små, men hold da maule hvor vi sveder, har endnu ikke været udenfor og tage sol, da han ikke rigtig kan finde ro, vi må tage revanche næste sommer

Anmeld

26. maj 2012

2721

Jeg ved ikke om du har prøvet det, men jeg lagde ens stofble mellem os til lige at suge det væreste og så havde Sp vist mig en taktik hvor jeg lige kunne rette ham til hvis han suttede forkert.
Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.