Øv må leve med smerten lidt endnu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

bobbles

ja var inde på sygehuset for 10 dage. skal opereres for navlebrok, og han sagde det bliver højst sandsynlig gjort senest i juni, prøver så at ringe derind for at høre om brevet er sendt til mig og hvad dato jeg kan regne med da jeg stort set har en del smerter dagligt omkring navlen og tarmen, så er der telefon svarer på hvor de siger at afd har lukket idag og på mandag, hmm så prøvede jeg at ringe til ambulatoriet i stedet og præcis den samme telefon svarer!!

hmm det er virkelig belastende at man skal gå og vente da man bare gerne vil have det opereret pga de lorte smerter!!!

Bare lige et ynke indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Koen.

åh hvor jeg føler med dig, har brok ca 3 cm over navlen her skal maven trække sig sammen efter fødslen først ovs inden der skal kigges opå om der skal gøre noget!

håber for dig du hurtigt får brev

Anmeld

25. maj 2012

bobbles

tanja. skriver:

åh hvor jeg føler med dig, har brok ca 3 cm over navlen her skal maven trække sig sammen efter fødslen først ovs inden der skal kigges opå om der skal gøre noget!

håber for dig du hurtigt får brev

Min brok blev opdaget ved at jeg kom ind sidste år høj gravid med med smerter. Men det kunne de jo ikke ordne da jeg var gravid der men skulle få det ordnet hurtigst muligt. Da jeg så havde født ville jeg gerne tabe mig lidt først men efter jeg har tabt mig meget er det begyndt at gøre meget ondt stort set hver dag. Det kan godt være fordi maven er blevet mindre og tarmen så ligger og presser på navlen :-(

Anmeld

25. maj 2012

Nessie

Øv, kan godt forstå at du gerne vil have at vide hvornår det bliver.

Krydser fingre for at brevet kommer i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.