Gider ikke være enlig mere...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
14 svar
5 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Jep nu er jeg så desperat at jeg går over til plan C, dating sider. Men da jeg står i den situration at jeg næsten ingen penge har på kontoen, ville jeg hører jer dejlige kvinder om, om i kender nogle datingsider hvor det ikke koster noget, at melde sig ind og skrive frem og tilbage? for de fleste sider, kan man godt blive gratis medlem, men du kan ikke skrive, eller se hvem der skriver, uden at betale for det.  Og det har jeg bare ikke råd til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad med den der Zoosk som FB kører? Aner ikke om det koster noget

Anmeld

26. maj 2012

Lisbeth85

Det KAN  altså godt betale sig, at spare lidt et andet sted, og så smide lidt penge efter en god datngside...

Der er mange flere seriøse mennesker på de betalende sider, og det hele er ikke kun sex og small talk!! Jeg har haft held med elitedaters.dk ... prøvede de gratis først, men det var INGEN success... held og lykke

Anmeld

26. maj 2012

Sujan

Jeg har gode erfaringer med endate.dk og det koster ingenting.. har ikke oplevet nogen useriøse derinde

Anmeld

26. maj 2012

4kløver

Du kan låne min mand i 14 dage så finder du af hvor dejligt det er at være alene.

Kender ikke til sådan nogle sider.

Anmeld

26. maj 2012

Turtles

Jeg fandt min kæreste igennem Love.dk og den gang kostede det ikke noget. Men ved desværre ikke om det gør idag??

Håber du snart finder det du søger

Anmeld

26. maj 2012

Troldemommi

Jeg fandt min mand på ofir.dk - en chat side :-)

God jagt

Monica

Anmeld

26. maj 2012

sandramor

netdating.dk

Anmeld

26. maj 2012

emsaroto

du kan være gratis på hot..-men det er en lorte side!

Vi kan lave noget single halløj sammen hvis det er Jeg gider heller ikke mere.. Jeg betaler trods alt for dating og netdate bruger haha 

Anmeld

26. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4kløver skriver:

Du kan låne min mand i 14 dage så finder du af hvor dejligt det er at være alene.

Kender ikke til sådan nogle sider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.