Vi har fået mine svigerforældres drivhus, så weekenden og de sidste par dage er gået med at få flyttet nogle planter for at få plads til drivhuset, og ellers almindelig have-nusseri
" border="0" />
Her til aften fik vi hentet sand til fliserne i drivhuset og dét var lige sagen for ungerne.
Simon fik hurtigt ben at gå på og fandt en lille skovl så han kunne hjælpe mig med at få smidt sandet ind i drivhuset - at det meste så havnede såvel i håret som i nakken på ham var lige meget
" border="0" />
Da alt sandet var fordelt i drivhuset var det jo en ny sandkasse til Simon?! Det mente han i hvert fald så han rendte ind og ud og hyggede sig.
Det lurede Emma jo hurtigt, så hun fulgte hurtigt trop og så blev mine unger ellers mere gule end solbrændte
" border="0" />
Der kom jo selvfølgelig et par billeder ud af det - den ene er lidt mere fotogen end den anden; Emma elsker at være foran linsen men hun er pt. i den periode hvor man skal lave grimasser, stive smil og fjollede øjne når der skal tages billeder...
Simon der imod er jo en linselus som altid og han ved godt hvordan man skal sno sig foran et kamera!
Nå, nok snak - døm selv og smid meget gerne kommentar
" border="0" />
Tillader mig lige at starte med et par før billeder, fra før drivhuset kom op:

Det nye bed - og soklen til drivhuset. Bedet var før henne i højre side langs fliserne og op til hækken.

Fra den anden side - bedet var som sagt hen ved kantblokkene, så planterne skulle jo flyttes for at få plads til drivhuset
" border="0" />

Og fra den modsatte side, hen mod terrassen
" border="0" />

Så kom drivhus-rammen op og der er kommet glas på taget som det eneste.
Og så er der jo SAND til ungerne... nånej fliserne!
" border="0" />

Det færdige bed set inde fra drivhuset
" border="0" />

HJÆLP! Emma bliver spist af syrenen!!

Simon skulle lige kopiere storesøster
" border="0" />

... ja, jeg sagde jo at han er en linselus!
" border="0" />

Smukke-prinsen
" border="0" />

... en blomst
" border="0" />

Emma fanget igang med riven
" border="0" />

Begge ungers aktivitet blev nøje overvåget af Ronja 

Heeeey mor
" border="0" />

Close up af linselusen
" border="0" />