Hjælp til facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Becks

Hej tøser!

Er der nogen af jer der ved, når man melder sig ind i en offentlig gruppe og skriver derinde, om man kan gøre så det ikke kommer ud på venners forside?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

maryjane

Becks skriver:

Hej tøser!

Er der nogen af jer der ved, når man melder sig ind i en offentlig gruppe og skriver derinde, om man kan gøre så det ikke kommer ud på venners forside?

Godt spørgsmål! Det vil jeg også gerne vide, har ikke kunnet finde ud af det selv endnu..,

Anmeld

25. maj 2012

Becks

maryjane skriver:

Godt spørgsmål! Det vil jeg også gerne vide, har ikke kunnet finde ud af det selv endnu..,

Så håber vi der er nogen der ved hvordan man gør, hvis man kan

Anmeld

25. maj 2012

Nessie

Det er vist kun hvis gruppen er lukket eller hemmelig, ellers kan alle se hvad der bliver skrevet derinde

Anmeld

25. maj 2012

Clisolka

Nessie skriver:

Det er vist kun hvis gruppen er lukket eller hemmelig, ellers kan alle se hvad der bliver skrevet derinde

Det er jeg også sikker på 

Anmeld

26. maj 2012

Becks

Nessie skriver:

Ja, men tænkte mere på om man kunne gøre, så det ikke kom frem på vennernes forside når man skriver i en åben gruppe..

Anmeld

26. maj 2012

Mariekiksen

Becks skriver:

Hej tøser!

Hejsa. 

Så vidt jeg ved kan du IKKE skjule det når det er en offentlig gruppe.  Og tror ikke du kan ændre nogen indstillinger sådan det skjult. Desværre. 

Anmeld

26. maj 2012

Becks

Mariekiksen skriver:

Hejsa. 

Så vidt jeg ved kan du IKKE skjule det når det er en offentlig gruppe.  Og tror ikke du kan ændre nogen indstillinger sådan det skjult. Desværre. 

ØV! Nå men det er der ikke noget at gøre ved

Tak for svar

Anmeld

28. maj 2012

Nessie

Becks skriver:

Ja, men tænkte mere på om man kunne gøre, så det ikke kom frem på vennernes forside når man skriver i en åben gruppe..

Nej, desværre ikke. Så ind i mellem skal man passe på hvad man skriver, specielt nu, hvor det hele ruller ovre i siden, så kan folk rigtig følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.