Hvad ville i sige til hvis i blev budt på ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Camillos

AnnaKJ skriver:

Øhhhh ... JA TAK!

Mmmm hvor lyder det bare så lækkert!

Det er jeg glad for .. Så bliver mine gæster ikke skuffede ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

MelikkazMoar

Camillos skriver:

Græske frikadeller med feta, hvidløg og persille, lavet med Hk oksekød, tzaziki og ris.. Og en hjemmebagt kage med brombær og hindbær i og cremefaise til ?  

JA TAK !!

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

Camillos skriver:

Græske frikadeller med feta, hvidløg og persille, lavet med Hk oksekød, tzaziki og ris.. Og en hjemmebagt kage med brombær og hindbær i og cremefaise til ?  

Så ville jeg spørge hvornår vi skal spise  

Anmeld

25. maj 2012

Plysbjørnen

Camillos skriver:

Ud over at håbe på det smager godt... Det ved jeg faktisk ikke... Det er anderledes end noget jeg normalt ville servere.

Anmeld

25. maj 2012

Camillos

Aniteb skriver:

Ud over at håbe på det smager godt... Det ved jeg faktisk ikke... Det er anderledes end noget jeg normalt ville servere.

Okay, jeg laver normalt steg og bøffer og den slags.. men gider ikke i det her varme vejr..  

Så nu blev jeg enig med mig selv om jeg ville google nogle retter og prøve noget nyt  

Anmeld

25. maj 2012

Plysbjørnen

Camillos skriver:

Okay, jeg laver normalt steg og bøffer og den slags.. men gider ikke i det her varme vejr..  

Så nu blev jeg enig med mig selv om jeg ville google nogle retter og prøve noget nyt  

Kan kun give dig ret i at en steg osv bliver for varmt... Men jeg kunne godt have fundet på at servere en fedtfattig lasagne, og så med en gang salat til... Men det skal nok blive godt 

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Camillos skriver:

hehe .. det var nu mere om jeg kunne tillade mig at servere det for mine gæster i aften ...

Det kan du i hvert fald!!

Anmeld

25. maj 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Det kan du i hvert fald!!

tak ellers er det  for sent kagen er bagt og frikadelle farsen er lavet så den kan stå og trække Uhmm

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Camillos skriver:

hehe Nu ser jeg lige der står de skal steges på panden, men tror du ikke man kan ovnbage sådan nogle ? .. 

Jo da Det kan man jo også med almindelig frikadeller. Så hvorfor ikke

Anmeld

25. maj 2012

LLN

Camillos skriver:

Det lyder rigtig lækkert - jeg ville nok vælge også at lave en tomatsovs, da jeg synes at ris kan være lidt tøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.