Ideer til børnefri Lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Alexander&Lærke

Ja sagen er den at mine forældre gerne vil passe vores børn på 4,5 år og 10 md her i weekenden, køre ud med dem her i eftermiddag så de kan spise til aften derude og køre så hjem igen.

Så i morgen har vi hele dagen for os selv, min kæreste ved ikke rigtigt noget andet end at børnene ikke er hjemme, jeg har planlagt og betilt bord til at vi skal ud og spise. Men ellers har jeg ikke lavet planer for havd resten af dagen skal gå med, så nogle som har gode forslag til hvad kæreste weekenden kan bruges til?? 

Jeg har aftalt med mine forældre at jeg henter dem søndag formiddag, for at det ikke skal være for længe for vores datter som er den mindste, er noget spændt på hvordan det går for hun er meget morsyg, og kun mormor dur, morfar dur ikke rigtigt så græder hun bare...  

Men gode forslag modtages gerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænkte film hygge på det groveste! Frugt, slik eller hvad i ellers ser som hygge  

Ud og gå en lang romantisk tur ved vandet eller i skoven..

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Mette&Alexander skriver:

Ja sagen er den at mine forældre gerne vil passe vores børn på 4,5 år og 10 md her i weekenden, køre ud med dem her i eftermiddag så de kan spise til aften derude og køre så hjem igen.

Så i morgen har vi hele dagen for os selv, min kæreste ved ikke rigtigt noget andet end at børnene ikke er hjemme, jeg har planlagt og betilt bord til at vi skal ud og spise. Men ellers har jeg ikke lavet planer for havd resten af dagen skal gå med, så nogle som har gode forslag til hvad kæreste weekenden kan bruges til?? 

Jeg har aftalt med mine forældre at jeg henter dem søndag formiddag, for at det ikke skal være for længe for vores datter som er den mindste, er noget spændt på hvordan det går for hun er meget morsyg, og kun mormor dur, morfar dur ikke rigtigt så græder hun bare...  

Men gode forslag modtages gerne...

ja som du selv siger, ville jeg helt klart tage ud at spise.

Så ville jeg gå en tur i en park med en lækker is, spise sushi på et tæppe i solen.

Lave noget ekstraordinært mad, som ikke er så småbørnevenligt.

Gå ud på en cafe/bar om aftene med venner, gå i biografen hvis man er til det.

og ellers simple ting som a gå en dejlig aftentur, som man normalt ikke kan fordi man har sovene børn

Anmeld

25. maj 2012

tarkoflen

Jeg tror jeg ville lave en lækker tapas agtig picnic kurv, fyldt med jeres yndlingslækkerier, tage til stranden eller ud i en park med tæpper og bare slappe af, hygge og nyde, at I ikke skal have et øje på et barn hele tiden måske tage noget lækker champagne og nogle jordbær med og så bare nyde hinandens selskab, så er I også varmet op til lækker middag om aftenen

Rigtig god kæreste weekend! Tror det er så vigtigt at man husker hinanden midt i hverdagen, så fedt at I gør det

Anmeld

25. maj 2012

Alexander&Lærke

LR85 skriver:

ja som du selv siger, ville jeg helt klart tage ud at spise.

Så ville jeg gå en tur i en park med en lækker is, spise sushi på et tæppe i solen.

Lave noget ekstraordinært mad, som ikke er så småbørnevenligt.

Gå ud på en cafe/bar om aftene med venner, gå i biografen hvis man er til det.

og ellers simple ting som a gå en dejlig aftentur, som man normalt ikke kan fordi man har sovene børn

Super gode ideer... Har kigge på biffen syntes bare ikke man gider sidder derinde når det er så godt vejr..... Så det har jeg droppet igen. Vi har elleres en masse malearbejde herhjemme men det er både for varm og for træls at gøre når man nu endelig er sig selv....  Så vi må se havd det ender med....

Desværre er min kæreste ikke så social anlangt så sådan noget med at tage til standen, i en park gider han ikke. 

Men en tur kan jeg godt lokke ham med på og en is lokker jo altid, så tak for ideer.

Anmeld

25. maj 2012

Alexander&Lærke

tarkoflen skriver:

Jeg tror jeg ville lave en lækker tapas agtig picnic kurv, fyldt med jeres yndlingslækkerier, tage til stranden eller ud i en park med tæpper og bare slappe af, hygge og nyde, at I ikke skal have et øje på et barn hele tiden måske tage noget lækker champagne og nogle jordbær med og så bare nyde hinandens selskab, så er I også varmet op til lækker middag om aftenen

Rigtig god kæreste weekend! Tror det er så vigtigt at man husker hinanden midt i hverdagen, så fedt at I gør det

Tak for ideer, desværre er min kæreste ikke til at lokke med på cafe, stranden osv. Men det med at jordbær og champange kunne man jo godt lave her hjemme i haven om eftermiddagen inden vi skal ud og spise og efter vi har spist tror jeg vi skal gå en tur på havnen i silkeborg, gad vide om bådene sejler om aftene ellers kunne det jo også være en mulighed...

Anmeld

25. maj 2012

Alexander&Lærke

rikkeregnbue skriver:

Jeg tænkte film hygge på det groveste! Frugt, slik eller hvad i ellers ser som hygge  

Ud og gå en lang romantisk tur ved vandet eller i skoven..

Ja jeg tror vi skal forbi tanke til aften og se om de har et par film vi kan se i aften nu man endelig ikke behøver at gå i seng senest kl 22 fordi lillepigen vågner kl 6 eller før. Det skal bestemt nydes... Og masser af fredags slik

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mette&Alexander skriver:

Ja jeg tror vi skal forbi tanke til aften og se om de har et par film vi kan se i aften nu man endelig ikke behøver at gå i seng senest kl 22 fordi lillepigen vågner kl 6 eller før. Det skal bestemt nydes... Og masser af fredags slik

Det lyder lækkert!

Anmeld

25. maj 2012

Alexander&Lærke

rikkeregnbue skriver:

Det lyder lækkert!

ja nemlig ja

Anmeld

25. maj 2012

Michalala

Nu ved jeg jo ikke lige hvor fra i landet du kommer. Men hvis I har drive-in-bio tæt på kunne det måske være et forslag? Ved der er en i Farum. Det er ret hyggeligt... Og oplagt når det er godt vejr frem for alm. bio.

Hvis I er tæt på KBH kan I tage på kanalrundfart - hvis ikke det er for socialt?

Rigtig god kæreste-weekend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.