Ida, 4 mdr! - billedspam!!!! ... igen! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Jep! Haha.. Dog er min ene veninde ret opsat på at hun IKKE skal have børn..

Ida kom til at gylpe på hende

Jamen så bare vent et par mdr når hun begynder at sige: HAAAARJJ ög skynde sig hen til hende når hun kommer ind af døren Eller når du får lært hende flyvemysser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Hun er altså en smækker lækker lille dame :-)

Monica

Det er hun i hvert fald! Men Johanne er nu også bare lækker!

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Jamen så bare vent et par mdr når hun begynder at sige: HAAAARJJ ög skynde sig hen til hende når hun kommer ind af døren Eller når du får lært hende flyvemysser

Tror du lige har beskrevet min anden veninde! Haha... Når hun kommer forbi skriver eller ringer hun gerne og siger: "Jeg kommer lige og besøger Ida"  Og så snart hun er inde af døren er Ida i hendes arme

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Tror du lige har beskrevet min anden veninde! Haha... Når hun kommer forbi skriver eller ringer hun gerne og siger: "Jeg kommer lige og besøger Ida"  Og så snart hun er inde af døren er Ida i hendes arme

Hehe ja det er fedt når man er blevet mor. Hvis jeg stod med Bassen på armen kom alle hen og sagde heeej Sebastian. Og så nogle gange sagde de også hej til mig

Hvis jeg kommer ud til mine forældre og ikke har ham med. : Hvorfor har du ikke Sebastian med?!? heheh

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

rikkeregnbue skriver:

Så blev min smukke pige 4 mdr og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af! Hun er mit livs lys, min øjesten, MIN Ida

Hihi lille trold!  Hvor er hun sød. Tiden går sååååå hurtigt!!

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe ja det er fedt når man er blevet mor. Hvis jeg stod med Bassen på armen kom alle hen og sagde heeej Sebastian. Og så nogle gange sagde de også hej til mig

Hvis jeg kommer ud til mine forældre og ikke har ham med. : Hvorfor har du ikke Sebastian med?!? heheh

Hahaha, hvor kan jeg bare nikke genkendende til det! Jeg får næsten hver dag en sms fra min mutti hvor der står: "Hvor er hun henne" - Og det betyder at hun skal have et billede

På lørdag skal jeg ud og grille ved min mormor og morfar (Idas oldemor og oldefar) men Ida skal sove ved sin far. Så først sprang de rundt og nej uha, så skulle vi finde en anden dag da.  Meeeen så fik jeg det fikset at hun liiiige kan komme med

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

Hihi lille trold!  Hvor er hun sød. Tiden går sååååå hurtigt!!

Ja, hun er rigtig sød. Mange tak...  Og jep! Det er ikke til at forstå

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, hvor kan jeg bare nikke genkendende til det! Jeg får næsten hver dag en sms fra min mutti hvor der står: "Hvor er hun henne" - Og det betyder at hun skal have et billede

På lørdag skal jeg ud og grille ved min mormor og morfar (Idas oldemor og oldefar) men Ida skal sove ved sin far. Så først sprang de rundt og nej uha, så skulle vi finde en anden dag da.  Meeeen så fik jeg det fikset at hun liiiige kan komme med

Hehe ja man kan hurtigt komme til at føle sig lidt tilovers Man var bare lige den der leverede dem dette vidunder

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe ja man kan hurtigt komme til at føle sig lidt tilovers Man var bare lige den der leverede dem dette vidunder

Jep! Haha... Jeg savner at være den der var forkælet ved min mormor og morfar... Øvvv altså!

Anmeld

25. maj 2012

louisevl

Hun har da bare de dejligste kinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.